جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۰:۵۴
کد خبر: ۱۲۰۷۱۳
|
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۸
فرهنگ‌سرای فردوس کتاب ارزشی «در جبهه ها چه گذشت» اثر عباس عابد ساوجی را با حضور جمعی از شخصیت‌های لشکری و کشوری رونمایی می‌کند.

بکتاب «در جبهه ها چه گذشت» در فرهنگ‌سرای فردوس رونمایی می‌شوده گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر؛ فرهنگسرای فردوس با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و حفظ ارزش‌های دفاع مقدس، کتاب «در جبهه‌ها چه گذشت» به قلم عباس عابد ساوجیرا با حضور جمعی از شخصیت‌های لشکری و کشوری و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی، روز شنبه 20 آذرماه ساعت 15 رونمایی، نقد و بررسی می‌کند.


در این برنامه رونمایی که با مشارکت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز، گروه معماری آسمانه و انتشارات حنظله برگزار می‌شود، سرتیپ دوم ابوالفضل اسلامی و سرتیپ دوم حمید شرفی به عنوان سخنرانان مراسم، داود گودرزی، عارفه روئین، منوچهر بسحاق و اسداله شریفی به عنوان پژوهشگر و منتقد حضور خواهند داشت و اجرای برنامه بر عهده محمد جواد قاسمی است.


علاقه‌مندان به شرکت در رونمایی کتاب ارزشی «در جبهه‌ها چه گذشت» می‌توانند به فرهنگ‌سرای فردوس واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس شرق، بعد از چهارراه شهید سلیمی جهرمی مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 44058900 تماس بگیرند.

نظر شما