جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۵:۰۸
کد خبر: ۱۲۰۸۱۸
|
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۶
مهارت‌آموزی و کشف استعداد نوجوانان در فرهنگ‌سرای اندیشه
فرهنگ‌سرای اندیشه با همکاری موسسه مصاف، ویژه‌برنامه «پاتوق آیینه‌ها» را با محوریت مهارت‌آموزی و کشف استعداد دهه هشتادی‌ها برگزار می‌کند.
«پاتوق آینه‌ها»، دهه هشتادی‌ها را دور هم جمع می‌کندبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری، فرهنگ‌سرای اندیشه با همکاری واحد خانواده موسسه «مصاف» با توجه به اهمیت قشر نوجوان و تاثیرگذار بودن این نسل در آینده جامعه اقدام به برگزاری «پاتوق آینه‌ها» در سرفصل‌های توسعه فردی، کسب و کار، دین، رسانه و ... کرده است.

«پاتوق آینه‌ها» برنامه‌ای جامع برای مهارت‌آموزی، کشف و تربیت استعدادهای نوجوانان دهه هشتادی و نخبه‌پروری در بازه سنی ۱۳ تا ۲۰ است که به صورت حضوری و مخاطب محور در سالن همایش فرهنگ‌سرای اندیشه با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

جدیدترین جلسه از این «پاتوق آینه‌ها» با موضوع آموزش سواد رسانه‌ای برگزار می‌شود. علیرضا پورمسعود و بهنود صدر از فعالان رسانه درباره رژیم مصرف رسانه‌ای در سنین بلوغ و دوران نوجوانی صحبت کرده و به سوالات حاضران پاسخ می‌دهند.

«پاتوق آیینه‌ها» پنج‌شنبه‌های هر هفته از ساعت ۱۳ تا ۱۶ در فرهنگ‌سرای اندیشه برگزار می‌شود. علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت در این برنامه در واتساپ به شماره 09362661631 پیام دهند و ثبت نام کنند.

نظر شما