جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۵:۴۹
کد خبر: ۱۲۰۸۵۲
|
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۱
«مومن مومنی» این قهرمان دوران کرونا، به عنوان نمادی از جان برکفان این حادثه اپیدمی و دهشتناک، جان خویش را بر کف نهادند و هیچ عاملی نتوانست آنها را از مخمصه ای که با مرگ مانوس بود،جدا کند.
مستند«روزهای ناتمام» و روایت ناتمام جهادگری که از جنگ به میدان کرونا آمد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، «روزهای ناتمام» ساخته مهدی قربانپور مستندی است که  به ثبت حال هوای جزیره کیش به عنوان قطعه ای کوچک از کشور، در دوران کرونا می پردازد و قهرمان این مستند مردی رزمنده از دوران دفاع مقدس است که یک تنه در حمل و نقل اجساد و تدفین حضور پررنگی دارد.

در خلاصه این مستند آمده است: «نمی‌دونم چند تا شغل تو دنیاست که شرط اصلیش رازداریه، اما من به این نگفتن‌ها عادت دارم، راز هیچکس رو به کس دیگه‌ای نمی‌گم. فرقی نمی‌کنه این راز توی جنگ باشه یا توی زندگی من»

این مرد ایثارگر وظیفه ی انسانی خود را هم در دوران دفاع مقدس ایفا کرد و با وجود جراحت و جانبازی و نداشتن آتیه شغلی و مخالفت خانواده  اش ،ذره ای از خدمت دست نمی کشد .
او و امثال این جهادگر در تاریخ ما قهرمانانی هستند که جور میلیون ها انسان دیگر را نمایندگی می‌کنند.
سایر عوامل تولید «روزهای ناتمام» عبارتند از: تصویربردار: مهدی آزادی، روزبه رایگا، تدوین: مریم شاپوریان، موسیقی متن: صبا ندایی، مدیر تولید: ایرج شرف زاده، فرشید ابراهیمی، صدابردار: پارسا کریمی، طراحی و ترکیب صدا: احسان افشاریان، دستیار کارگردان: الهام شفیعی، عقیل زمانی طراح تیتراژ: حامد بارئی طبری، اصلاح رنگ: رضا تیموری، جلو‌های ویژه بصری: امیر ولی خانی، دستیار تدوین: محمد خلفی، عکس: شیما شهر آزاد، مجری طرح: سعید داوودی، تهیه کننده: مهدی قربانپور، مشاور رسانه‌ای: رکسانا قهقرایی، تهیه شده در مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی. 

نظر شما