شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۳:۱۶
کد خبر: ۱۲۰۸۷۱
|
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۹
آیین افتتاحیه ششمین جشنواره دستاوردهای کانون‌های فرهنگی هنری و مراکز مشارکتی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران یکشنبه ۲۱ آذر در فرهنگ‌سرای ارسباران برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، آیین افتتاحیه ششمین جشنواره دستاوردهای کانون‌های فرهنگی هنری و مراکز مشارکتی یکشنبه ۲۱ آذر در فرهنگ‌سرای ارسباران برگزار شد. در مراسم افتتاحیه ۱۰۶ کانون منتخب از میان ۴۳۹ کانون فعال مناطق ۲۲ گانه و ۱۰ مرکز مشارکتی از میان ۴۱ مرکز مشارکتی شهر تهران حضور داشتند و داوران، تقدیرشدگان و راه‌یافتگان به رقابت اصلی معرفی شدند.

حمیدرضا خونوئی مدیر مرکز مشارکت‌های فرهنگی هنری سازمان فرهنگی هنری و دبیر ششمین جشنواره گفت: برگزاری این برنامه با هدف کشف استعدادهای ویژه کانون‌ها و مراکز مشارکتی و ارتقای سطح فعالیت‌های آنان برای حمایت مؤثر از گروه‌های مردمی است.

 وی افزود: در داوری تخصصی و بررسی گزارش‌های اقدامات صورت گرفته طی یک سال گذشته در حوزه فرهنگ و هنر، ۴۹ کانون به رقابت نهایی راه یافتند تا در روز رقابت، عملکرد این کانون‌ها توسط داوران مورد ارزیابی قرار گیرد.

خونوئی در ادامه گفت: در ششمین جشنواره کانون‌ها طی فرایندی جدید، هر گروه کانون در فرهنگ‌سرای تخصصی آن موضوع و با حضور داوران (متشکل از مدیران، معاونان، کارشناسان تخصصی و دبیران کانون‌های برگزیده پنجمین جشنواره) ارزیابی شد و در جلسه‌ای تخصصی آثار ارسالی توسط‌آنان بررسی شد.

فرهنگ‌سراهای ارسباران، اخلاق، رویش، امید، خاوران، خانواده و رسانه میزبان تیم‌های داوری گروه‌های ادب و هنر، اخلاق، ثریا، توانا، جهان‌دیدگان، ایران ما، خانواده و رسام بودند. 

در بخش پایانی این برنامه ضمن تجلیل از داوران گروه‌های کانونی، به کانون‌ها و مراکز مشارکتی راه‌یافته بخش رقابت اصلی، مجوز ورود اعطا و از ۵۷ کانون دیگر این دوره تقدیر شد.

نظر شما