پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۲:۵۹
کد خبر: ۱۲۰۹۶۱
|
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۵
فرهنگ‌سرای اشراق نمایشگاه نقاشی نگارگری را با عنوان «نقش و رنگ » در نگارخانه آفرینش نقش اشراق تا تاریخ 30 آذر برگزار می شود.
نمایشگاه نقش و رنگ در نگارخانه فرهنگسرای اشراقبه گزارش پایگاه خبری ـ تحلیلی فرهنگ وهنر ،  نگارخانه آفرینش نقش نمایشگاه نگارگری  نقاشی را به هنرمندی بهناز فاتح خانشیر  موضوع آزاد و با تکنیک های گواش و آبرنگ با موضوع آزاد تا 30 آذر برپا است.
بهناز فاتح خانشیر دانش آموخته نگارگری از دانشکده هنر ،تدريس طراحی سنتی و نگارگری، شرکت در نمایشگاه گروهی و فردی در نگارخانه های  مختلف ، شرکت در ورک شاپ های متعدد و ... را در کارنامه هنری خود کسب کرده است.
نقاشی نگارگری، برابر با نگاریدن، کشیدن نقش، نقاشی و صورتگری آمده‌است. واژه نگارگری ایرانی به چند شیوه نقاشی ایران در دوره‌های گوناگون تاریخی گفته می‌شود که می‌تواند وابسته به یک کار هنری بزرگتر مانند کتاب، چیزهای کاربردی و آرایشی و با چندین شیوه مانند گل و مرغ، تذهیب، تشعیر انجام شود و یا اینکه همچون کاری جداگانه مانند یک پرده، بوم، مرقع و یا نقاشی دیواری انجام گیرد.
گفتنی است، در این نمایشگاه ۳0 اثر با تکنیک های گواش و  آبرنگ  تا 30 آذر  با موضوع آزاد به نمایش  گذاشته شده است. این نمایشگاه با حفظ پروتکل‌های بهداشتی در نگارخانه آفرینش نقش اشراق  دایر است.
علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند به نگارخانه آفرینش نقش تهران پارس، انتهای خیابان جشنواره خیابان جعفر پناه  مراجعه  کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 7778221 تماس بگیرند.
نظر شما