جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۲:۵۱
کد خبر: ۱۲۱۱۶۰
|
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۶
مراسم اهدای «جوایز انتخاب منتقدان ۲۰۲۲»، با وجود نگرانی‌ها درباره شیوع سویه جدید کرونا، حضوری برگزار می‌شود.
«جوایز انتخاب منتقدان» تسلیم کرونا نشدبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، با وجود لغو بسیاری رویدادهای مهم سینمایی، انجمن انتخاب منتقدان در برابر کرونا تسلیم نشد و مراسم اهدای جوایز خود را در روز ۹ ژانویه (۱۹ دی) حضوری در هتل فرمونت سنچری پلازای لس‌آنجلس برگزار خواهد کرد.

این انجمن سینمایی با انتشار بیانیه‌ای در این باره گفت: همچنان در حال برنامه‌ریزی هستیم تا بیست‌وهفتمین دوره جوایز سالانه انتخاب منتقدان را با رعایت سفت و سخت شیوه‌نامه‌های بهداشتی از جمله الزام ارائه گواهی واکسیناسیون، تست منفی کرونا، رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و زدن ماسک، حضوری برگزار کنیم.

با شیوع سویه اومیکرون در آمریکا شماری از رویدادهای هالیوودی چون جشن اهدای جوایز جشنواره فیلم پالم اسپرینگز لغو شدند و اصحاب هالیوود انتظار داشتند مراسم اهدای جوایز انتخاب منتقدان نیز به سرنوشت مشابهی دچار شود اما چنین نشد. جوایز انتخاب منتقدان سال گذشته به پیروی از بیشتر رویدادهای سینمایی به دلیل شیوع کرونا به صورت مجازی برگزار شد.

بر اساس این نوشتار به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ورایتی، فهرست نامزدهای بیست و هفتمین دوره جوایز انتخاب منتقدان ۲۲ آذر اعلام شد و فیلم‌های بلفاست ساخته کنت برانا و داستان وست ساید از استیون اسپیلبرگ هرکدام با ۱۱ نامزدی پیشتاز این جوایز شدند. در این دوره از جوایز انتخاب منتقدان، فیلم قهرمان ساخته اصغر فرهادی به نمایندگی از سینمای ایران در شاخه بهترین فیلم غیرانگلیسی زبان با فیلم‌های ماشینم را بران، دست خدا، بدترین آدم دنیا و فرار رقابت می‌کند.
نظر شما