چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۲:۱۰
کد خبر: ۱۲۱۱۹۳
|
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۴
آیین تکریم و معارفه مدیرعامل موسسه آموزش شهر چهارشنبه یکم دی ماه با حضور جمعی از مدیران ارشد سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در محل این موسسه برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، در آیین تکریم و معارفه مدیرعامل موسسه آموزش شهر، مرضیه خسروی بروجنی به عنوان سرپرست جدید این موسسه معرفی و از خدمات و سال‌ها فعالیت سید نوید برکچیان مدیرعامل سابق موسسه تقدیر شد.

آیت‌الله ایزدیان مشاور عالی رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در سخنانی ضمن اشاره به اینکه آموزش باید در خدمت مردم باشد، بر تأثیر آموزش در رشد و تربیت کودکان و نوجوانان و همچنین روابط فردی و اجتماعی آنها در طول زندگی تاکید کرد.

در ادامه این نشست، سید علیرضا فاطمیان پور معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران نیز از تلاش‌های مدیرعامل سابق موسسه قدردانی کرد و افزود: مسیر توسعه‌ای که در این موسسه در ایجاد زیرساخت‌های لازم برای توسعه آموزش‌های شهروندی فراهم شده است، با قوت ادامه پیدا کند.

نایب‌رییس هیئت‌مدیره موسسه آموزش شهر همچنین از راه‌اندازی سامانه‌ای برای بهره‌مندی ایرانیان داخل و خارج کشور از آموزش‌های اجتماعی و شهروندی و هنرهای صناعی و سنتی خبر داد.

سید نوید برکچیان مدیرعامل سابق موسسه آموزش شهر ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های انجام‌شده در حوزه آموزش، ویژگی‌های سامانه آموزش را برشمرد و از تلاش‌های همکاران قدردانی کرد و برای سرپرست جدید موسسه آرزوی موفقیت کرد.

مرضیه خسروی بروجنی سرپرست جدید موسسه آموزش شهر نیز در سخنانی از فعالیت‌های انجام‌شده در شکل‌گیری زیرساخت‌های آموزشی در این موسسه تشکر کرد و ضمن حمایت از شبکه آموزش سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به خصوص نیروی انسانی به عنوان سرمایه سازمانی، ابراز امیدواری کرد همگام با مأموریت های این سازمان، در مسیری گام برداشته شود تا با همگرایی و هم‌افزایی، موسسه آموزش شهر به برندی تبدیل شود که ارزش افزوده‌ای مضاعف برای برند سازمان فرهنگی هنری فراهم کند.

مرضیه خسروی بروجنی دانش‌آموخته مقطع دکتری برنامه‌ریزی فرهنگی، علاوه بر سال‌ها فعالیت پژوهشی در حوزه‌های اجتماعی و فرهنگی، پیش از این مدیر فرهنگی هنری مناطق ۱۳ و ۱۴ تهران بوده است. 

موسسه آموزش شهر در خیابان سهروردی شمالی، کوچه تقوی، پلاک ۲۵ واقع است. 
نظر شما