جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۱:۵۸
کد خبر: ۱۲۱۲۹۶
|
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۷
وبینار آموزشی «کنترل استرس در شرایط کرونا» به همت فرهنگ‌سرای خانواده و همکاری کانون آوای زندگی روز چهارشنبه هشتم دی ماه ساعت ۱۵ در بستر فضای مجازی برگزار می‌شود.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، وبینار آموزشی «کنترل استرس در شرایط کرونا» به همت فرهنگ‌سرای خانواده و همکاری کانون آوای زندگی روز چهارشنبه هشتم دی ماه ساعت ۱۵ در بستر فضای مجازی برگزار می‌شود. این برنامه با حضور محمد قهرمانی متخصص روانشناسی به موضوعاتی چون استرس چیست، انواع استرس، نشانه‌های استرس، علل استرس و ارائه راهکار برای کنترل استرس اختصاص دارد. 

قهرمانی متخصص روانشناسی در حوزه رشد، توسعه فردی، روان‌درمانی و خانواده‌درمانی، عضو سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایران و عضو هیئت‌مدیره انجمن دیابت ایران است.

کرونا ویروس یک بیماری چالش‌برانگیز است که به راحتی در مکان‌های عمومی قابل سرایت است، بنابراین آمادگی افراد برای مواجهه با این بیماری مسری، مقابله و کنترل بیماری شدید ناشی از کرونا ویروس در مکان‌هایی که موارد مشکوک یا قطعی بیماری وجود دارد، بسیار ارزشمند است. توجه به ابعاد روان‌شناختی و افزایش سطح آگاهی افراد نسبت به موضوع پیرامون ویروس کرونا و مدیریت استرس و اضطراب منجر به زندگی بهتر می‌شود. 

 وبینار آموزشی «کنترل استرس در شرایط کرونا» در سامانه شهرآموخت به نشانی https://online.shahramookht.ir/ch/shafaq-family در دسترس علاقه‌مندان است.
نظر شما