يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۸:۲۳
کد خبر: ۱۲۱۸۵۳
|
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۸
آیین بزرگداشت و هشتمین سالگرد درگذشت زنده‌یاد حشمت الله اسحاقی، شاعر و ادیب شهریاری، با سخنرانی محمدعلی بهمنی و احسان قدیمی، چهارشنبه ۲۹ دی برگزار می‌شود.
بزرگداشت حشمت‌ اسحاقی برپا می‌شودبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، آیین بزرگداشت و هشتمین سالگرد درگذشت زنده‌یاد حشمت الله اسحاقی، شاعر و ادیب شهریاری از ساعت ۱۵ تا ۱۸ چهارشنبه ۲۹ دی ۱۴۰۰ در فرهنگسرای شهریار برگزار می‌شود. در این مراسم محمدعلی بهمنی، احسان قدیمی، احمد فرجی و تنی چند دیگر با اجرای علی طاهری، سخنرانی می‌کنند.

 خبرگزاری مهر نوشت: زنده‌یاد حشمت الله اسحاقی، معلم پیشکسوت شهر شهریار بود که با برگزاری دوره‌های مثنوی خوانی، حافظ خوانی و... در طول چند دهه سهم مهمی در گسترش ادبیات در شهریار داشت. او مسئول انجمن شعر شهریار و شب‌های شعر فرهنگسرای شهریار بود. عمده شاگردان او در این دوره‌ها اکنون از شاعران مطرح کشور هستند که از جمله آنها می‌توان به احسان قدیمی، امید نقوی و... اشاره کرد. مجموعه شعر «دنی بی»، «آشنایان ره عشق: معرفی جمعی از شاعران شهریار» و «بررسی شعر دهه ۸۰ اندیشه» از جمله کتاب‌های منتشر شده زنده‌یاد اسحاقی است.

علاقه‌مندان برای حضور در این مراسم می‌توانند در روز و ساعت تعیین شده به شهریار، میدان فجر (فرمانداری)، تقاطع خیابان جلال آل‌احمد و علامه طباطبایی، مراجعه کنند.
نظر شما