پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۸:۴۵
کد خبر: ۱۲۱۸۷۹
|
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۲
مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۱۲ برگزار می‌کند
فرهنگ‌سرای عترت با راه‌اندازی «فرهنگ‌سرای منتظر» در نماز جمعه این هفته در مصلای تهران مستقر است و خدمات فرهنگی و هنری به نمازگزاران ارائه می‌دهد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، سید احمد موسوی مدیر فرهنگی هنری منطقه ۱۲ و رییس فرهنگ‌سرای عترت با اعلام این خبر گفت: در آستانه فرا رسیدن سالروز میلاد باسعادت حضرت فاطمه(س) برای آشنایی با اندیشه‌های دینی و کسب مهارت‌های فرهنگی و اجتماعی و همچنین ارج نهادن به مقام شامخ بانوان و مادران به همت مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۱۲ ویژه‌برنامه‌های «فرهنگ‌سرای منتظر» در قالب اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری در حاشیه برگزاری نماز جمعه تدارک دیده شده است.

وی اضافه کرد: این برنامه‌ها شامل رادیو منتظر و غرفه‌های بازی‌های فکری، ایستگاه سلامت، ایستگاه نقاشی، ایستگاه خطاطی، ایستگاه اوریگامی، ایستگاه کتاب، نگارگذر شهید چمران با حضور خادمان حرم رضوی به همراه پرچم متبرک آستان قدس رضوی است. 

رییس فرهنگ‌سرای عترت در پایان گفت: ایستگاه «قرآن بخوانید هدیه بگیرید»، ثبت‌نام رایگان کتابخانه‌های سازمان، اتوبوس کتاب و کتابخوانی هدهد، ایستگاه ورزشی و بازی‌های بومی و محلی و مسابقه نامه‌ای به مادرم به مناسبت سالروز ولادت حضرت زهرا(س) از دیگر برنامه‌های فرهنگ‌سرای منتظر است که روز جمعه یکم بهمن ماه برای شهروندان اجرا می‌شود.

نظر شما