جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۱:۴۷
کد خبر: ۱۲۱۹۳
|
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۸۸ - ۲۳:۰۳
«بنيامين» خواننده جوان موسيقي پاپ با برشمردن مشکلات خود در برگزاري کنسرت در ايران از مشايي درخواست تسهيل در اخذ مجوزهاي لازم جهات برگزاري کنسرت را کرده است/ جهانگير کوثري همسر رخشان بني‌‌اعتماد و تهيه‌کننده سينما نيز با برشردن مشکلات توليد در سينماي ايران و ضرر و زيان‌هاي هنگفتي که وي در پخش برخي از فيلم‌هاي اخيرش متحمل شده درخواست وام 600 ميليون توماني از مشايي نموده که با موافقت ضمني وي مواجه شده است.
در ادامه ديدارهاي رئيس کميسيون فرهنگي دولت دهم به هنرمندان مشهور، اين‌بار يک خواننده پاپ، يک هنرپيشه سينما، يک کارگردان و يک تهيه‌کننده سينما به ديدار مشايي رفتند.
به گزارش خبرنگار سرويس جامعه «فردا»، در روزهاي گذشته بنيامين بهادري، محمدرضا گلزار، رخشان بني‌اعتماد و جهانگير کوثري آخرين دسته از هنرمندان و چهره‌هاي مشهور سينما و موسيقي کشور هستند که به ديدار اسفنديار رحيم مشايي رئيس‌دفتر رئيس‌جمهور رفته‌اند.
در اين ديدار که به درخواست هنرمندان صورت گرفته است، هر کدام از حضاز به بيان ديدگاه‌هاي خود در خصوص مشکلات جامعه فرهنگي و فعاليت‌هاي هنري پرداخته و درخواست‌هايي هم از نزديک‌ترين شخصيت سياسي کشور به محمود احمدي‌نژاد داشته‌اند.
در اين جلسه بنيامين بهادري خواننده جوان موسيقي پاپ با برشمردن مشکلات خود در برگزاري کنسرت در ايران از مشايي درخواست تسهيل در اخذ مجوزهاي لازم جهات برگزاري کنسرت را کرده و مشاور رئيس‌جمهور نيز قول همه‌گونه همکاري را به وي داده است.
هم‌چنين جهانگير کوثري همسر رخشان بني‌‌اعتماد و تهيه‌کننده سينما نيز با برشردن مشکلات توليد در سينماي ايران و ضرر و زيان‌هاي هنگفتي که وي در پخش برخي از فيلم‌هاي اخيرش متحمل شده درخواست وام 600 ميليون توماني از مشايي نموده که با موافقت ضمني وي مواجه شده است.
پيشتر رسانه‌ها از ديدار هديه‌تهراني، مهتاب کرامتي، رضا کيانيان با رئيس‌دفتر رئيس‌جمهور خبر داده‌ بودند.
نظر شما