شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۲:۲۱
کد خبر: ۱۲۱۹۵۰
|
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۶
سی و هفتمین شماره دو هفته‌نامه قاصدک با رویکردی جدید و با هدف ارائه گزارشی از مجموعه فعالیت‌های این سازمان به مدیران فرهنگی منتشر شد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، نمایه برنامه‌های سازمان فرهنگی هنری از ۱۷ تا ۳۰ دی در شماره ۳۷ مجله قاصدک منتشر شد.

این شماره در ۲۷۲ صفحه و در دو بخش انتشار یافت؛ بخش نخست شامل گزارش‌های میدانی و توصیفی، مصاحبه و گزارش‌های تصویری از رویداد‌ها و برنامه‌های برگزار شده است و بخش دوم شامل نمایه‌ای از عناوین برنامه‌های مراکز سازمان فرهنگی هنری در دو بخش برنامه‌های مجازی و برنامه‌های میدانی در بازه زمانی ۱۷ تا ۳۰ دی توسط معاونت رسانه، ارتباطات و فضای مجازی تولید و منتشر شده است.

گزارش حمایت اعضای شورای اسلامی شهر تهران از سازمان فرهنگی هنری، مروری بر فعالیت‌ شوراهای اندیشه ورز در سازمان، مروری بر کارنامه تولیدات موسیقیایی سازمان، پرونده فعالیت‌های سازمان با محوریت فلسطین، داستان شکل‌گیری «مهرآیین»، طرح گسترده دیدار با خانواده شهدا، جدول اکران فیلم‌های فجر در سینماهای سازمان، گزارشی از موزه امام علی(ع) و کتابخانه نابینایان سازمان  از جمله مطالبی است که در این شماره از قاصدک منتشر شده است.

گزارشی از فعالیت نگارخانه‌ها، کتابخانه‌ها و برنامه‌های آموزشی سازمان در دو هفته پایانی دی ماه از دیگر بخش‌های این مجله است.

مجله قاصدک از سال ۱۳۹۸ تا کنون هر دو هفته یک بار و با هدف ارائه گزارشی از مجموعه فعالیت‌های این سازمان به مدیران فرهنگی تولید می‌شود.

برای مطالعه مطالب این شماره قاصدک، اینجا کلیک کنید.
نظر شما