يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۷:۱۷
کد خبر: ۱۲۲۰۷۴
|
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۳
نمایش «پوستین زرین» در قالب رپرتوار آموزشی «پنجمک» در روزهای هفتم و هشتم بهمن ماه در پردیس تئاتر تهران روی صحنه می‌رود.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، همزمان با هفته دوم رپرتوار آموزشی «پنجمک»، نمایش «پوستین زرین» در روزهای پنجشنبه هفتم بهمن ماه ساعت ۱۹ و جمعه هشتم بهمن ماه در دو سانس ۱۷ و ۱۹ در سالن اصلی پردیس تئاتر تهران روی صحنه می‌رود. 

این نمایش به نویسندگی و کارگردانی مریم کاظمی است و محمدرضا اشراقی، سروش پوریامهر، نیروانا پوریامهر، انوشه حاتمی، باران خزلی، کیارش خسروی، نیکی شکرانی، هما فرازیان، آرمیتا قلمی، مهرآوید کیا، سارا محمدی، ایلیا مروج، تینا مسلمی، آیرین موسوی و هلیا نصراللهی در آن به ایفای نقش می‌پردازند.

همچنین عرفان میدانلو به عنوان همراه بزرگ‌سال و فرید نوایی به عنوان انتخاب‌کننده قطعات و تنظیم پخش در این نمایش حضور دارند.

دیگر عوامل اجرای این نمایش شامل مدیر صحنه علیرضا عموزاد، طراح لباس و تزئینات مژگان عیوضی، طراح گریم و ماسک و کلاه‌گیس افسانه قلی زاده، طراح پوستر و بروشور و اقلام تبلیغاتی پریسا فلاح زاده هستند.

این نمایش که اقتباسی از مجموعه کتاب‌های طلایی است، داستان پسری به نام جیسون را روایت می‌کند که برای جست‌وجوی پشم زرین عازم سفری پرماجرا می‌شود تا بتواند به پدرش برای بازپس گرفتن تخت پادشاهی از برادرش کمک کند.

برای خرید بلیت این نمایش می‌توانید به سایت تیوال مراجعه کنید. 
نظر شما