جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۲:۵۸
کد خبر: ۱۲۲۱۴۹
|
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۱
سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر، در پی استقبال شرکت کنندگان برای ثبت‌نام در جایزه موسیقی و رسانه، مهلت ثبت نام و ارسال آثار به این جایزه تا روز سه شنبه ۱۲ بهمن ماه جاری تمدید شد.
تمدید مهلت ارسال اثر به جایزه موسیقی و رسانهبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر از سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر، در پی درخواست و استقبال شرکت کنندگان برای ثبت‌نام در جایزه موسیقی و رسانه، مهلت ثبت نام و ارسال آثار به این جایزه تا روز سه شنبه ۱۲ بهمن ماه جاری تمدید شد.

فعالان رسانه‌ای، خبرنگاران و نویسندگان حوزه موسیقی تا پایان وقت اداری ۱۲ بهمن‌ماه می‌توانند بر اساس فراخوان جایزه موسیقی و رسانه، مراحل ثبت‌نام و بارگذاری آثار خود را که در بازه زمانی اول بهمن ۹۹ تا اول بهمن ۱۴۰۰ منتشر شده است، با مراجعه به سایت جشنواره انجام دهند.

ایرنا نوشت: جایزه موسیقی و رسانه با هدف افزایش نقش رسانه‌ها در توجه عمومی به موسیقی و کلام، تجلیل از نقش اهالی رسانه در نقادی و هم‌افزایی حوزه موسیقی، فرهنگ‌سازی با موسیقی و توجه به گونه‌های مختلف موسیقی به‌ویژه موسیقی نواحی و خرده‌فرهنگ‌ها در راستای فرهنگ‌سازی  برگزار می‌شود.

سی‌وهفتمین جشنواره موسیقی فجر در روزهای ۲۲ تا ۲۶ بهمن ماه سال جاری به دبیری حسن ریاحی در تهران برگزار می‌شود.

همچنین آیین رونمایی از پوستر سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر روز چهارشنبه ۶ بهمن ماه با حضور محمود سالاری معاون امور هنری وزارت فرهنگ، محمد اله یاری، سرپرست دفتر موسیقی و رییس جشنواره، حسن ریاحی، دبیر جشنواره، اعضای شورای سیاستگذاری، هیأت انتخاب آثار و گروه ها، مدیران و دبیران بخش های مختلف این جشنواره برگزار شد.

تمدید مهلت ارسال اثر به جایزه موسیقی و رسانه
اجراهای صحنه ای جشنواره سی و هفتم به این شکل خواهد بود که که از ٢٠ تا ٢٦ بهمن‌ماه اجراهای پاپ روی صحنه خواهند رفت و بخش غیر پاپ ٢٢ تا ۲۶ بهمن‌ماه برگزار می شود. روزهای ٢٧ و ٢٨ بهمن‌ماه به مناسبت وفات حضرت زینب (س) برنامه‌ای نخواهیم داشت و ٢٩ خردادماه آیین اختتامیه جشنواره برگزار می شود.

نظر شما