پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۳:۲۷
کد خبر: ۱۲۲۱۹۹
|
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۴
از سوی فرهنگ‌سرای مهر برگزار می‌شود:
اتوبوس‌های کتابگرد هدهد با هدف ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی ویژه کودکان و نوجوانان محروم روستایی به همت فرهنگ‌سرای مهر برگزار می‌شود.
اتوبوس کتابگرد هدهد میزبان مناطق محروم شهر تهران
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، اتوبوس‌های کتابگرد هدهد عنوان کتابخانه‌های سیاری است که با هدف ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی ویژه کودکان و نوجوانان محروم روستایی و مناطق حاشیه‌ای شهر تهران با عنوان بچه‌های ایران، همزمان با آغاز جشن چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ایام الله دهه مبارک فجر در مناطق کم برخوردار تهران برگزار می‌شود.

دبیرخانه اجرایی برنامه (منطقه ۱۹)، همزمان با آغاز جشن چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ایام دهه فجر،برنامه کتابخانه سیار( کتابگرد هدهد) همراه با ثبت‌نام رایگان در کتابخانه‌های شهر تهران و اهدای کتاب به صورت امانات، کتاب‌خوانی، اهدای بسته‌های کتاب و هدایای فرهنگی، اجرای نمایش عروسکی، برپایی ایستگاه نقاشی، بازی‌های فکری و دیگر برنامه‌های شاد و متنوع ویژه کودکان و نوجوانان روستاهای محروم و مناطق حاشیه‌ای شهر با همکاری مناطق ۱۵،۱۷،۱۸،۲۰ و۲۱ از ۱۲بهمن آغاز و تا ۲۲ بهمن ماه ادامه خواهد داشت.

این برنامه با توجه به نبود کتابخانه و دسترسی علاقه‌مندان به کتاب در روستاها و مناطق کم برخوردار شهر تهران و برای ترغیب کودکان و نوجوانان به کتابخوانی و ترویج فرهنگ مطالعه برگزار می‌شود.
 

نظر شما