جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۲:۰۶
کد خبر: ۱۲۲۲۱۴
|
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۱
شهربازی و اماکن تفریحی و گردشگری فرهنگ‌سرای رازی بعد از تعطیلی و وقفه چند ساله در دهه فجر ۱۴۰۰ افتتاح و آماده بهره برداری و ارائه خدمات به شهروندان شهر تهران می‌شود.
شهر بازی رازی جان دوباره می‌گیردبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، آماده‌ سازی شهربازی و اماکن تفریحی و گردشگری فرهنگ‌سرای رازی به همت مدیریت شهری شهرداری منطقه ۱۱ و سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با هدف ارائه خدمات رفاهی برای پر کردن اوقات فراغت شهروندان و جذب نشاط اجتماعی مردم در حال انجام است.

فاز اول شهربازی رازی که در بوستان رازی و در منطقه ۱۱ شهر تهران قراردارد، بعد از تعطیلی و وقفه چند ساله در ارایه خدمات به شهروندان و بازسازی وکسب استانداردها و زیر ساخت‌های لازم از اداره کل استاندارد، در دهه فجر ۱۴۰۰ افتتاح و آماده بهره برداری و ارائه خدمات به شهروندان شهر تهران می‌شود و همزمان با نوروز امسال بهره‌برداری نهایی صورت می‌گیرد.
 
از جمله امکاناتی که در بوستان رازی و در نزدیکی این شهربازی وجود دارد می‌توان به مسجد، رستوران دریایی، بوفه، کتابخانه عمومی و تخصصی، باشگاه پینت بال، زمین بازی کودکان، زمین چمن مصنوعی، سالن سرپوشیده چندمنظوره، آمفی تئاتر روباز، بازارچه صنایع دستی، برج فانوس دریایی، دریاچه، قایق سواری،  کبوترخانه، رواق‌های فراغتی و نمایشگاهی، برج فرهنگی، جاده سلامتی، نمایشگاه فصلی کتاب، سرویس بهداشتی ... اشاره کرد.

شهروندان می‌توانند از ۲۲ بهمن همزمان با سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برای استفاده از امکانات شهربازی به آدرس: میدان قزوین، خیابان قزوین، خیابان شهید مرادی مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 55409549 تماس بگیرند.



نظر شما