پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۸:۱۲
کد خبر: ۱۲۲۲۶۵
|
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۴
مدیر فرهنگی هنری منطقه ۸ از اجرای برنامه «کتابدان» به مناسبت گرامیداشت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در مناطق ۲۲ گانه تهران در فضای مجازی خبر داد.
اجرای برنامه سراسری «کتابدان» در دهه فجربه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، سعید رنجبریان مدیرفرهنگی هنری منطقه ۸ و دبیر اجرایی طرح گفت: همزمان با دهه فجر برنامه «کتابدان» با هدف حفظ و پاسداشت آرمان‌های انقلاب اسلامی و انتقال آن به نسل جوان، تعمیق شناخت شهروندان از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن و بررسی تالیفات مختلف با موضوع تاریخ ایران و انقلاب اسلامی با همکاری ناشران، نویسندگان و دیگر گروه‌های فعال در این حوزه در مناطق ۲۲ گانه تهران برگزار می‌شود.

دبیر اجرایی طرح کتابدان بیان داشت: در این طرح صد کتاب بر اساس دسته‌بندی مطالب و تالیفات با موضوع‌های تاریخ ایران و انقلاب اسلامی، زندگی نامه و خاطرات چهره‌های انقلابی، داستان و رمان انقلاب اسلامی، کتاب‌های کودک و نوجوان با موضوع انقلاب اسلامی و... در قالب‌های مختلف تولید و در فضای مجازی منتشر می‌شوند.

رنجبریان بیان کرد: در طرح «کتابدان» کتاب‌هایی با داستان‌های متفاوت از دوران شکل گیری انقلاب، ورود امام (ره)، پیروزی انقلاب اسلامی، نقش مردم در پیروزی انقلاب از نویسندگان مختلف و استفاده از کتاب‌های ادبیات کودک و نوجوان به منظور آشنایی کودکان و نوجوانان با برش‌هایی از تاریخ و فرهنگ نسل گذشتگان در قالب‌های متنوع پادکست، موشن گرافی، فتوکلیپ و کلیپ تولید و در فضای مجازی انتشار می‌یابد.

سعید رنجبریان مدیر فرهنگ‌سرا ی گلستان در ادامه تاکید کرد: کتابدان عنوان برند محصولات معرفی کتاب سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران است که توسط کتابخانه‌های این سازمان با معرفی خلاصه‌ای از زندگی نویسنده و آثار او، خوانش بخش‌هایی از کتاب توسط نویسنده یا گوینده در قالب‌های متنوع تولید و در فضای مجازی منتشر می‌شوند.

نظر شما