جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۴:۰۵
کد خبر: ۱۲۲۲۹۳
|
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۱
رییس فرهنگ‌سرای رویش از برپایی «فرهنگ‌سرای ایران ما انقلاب ما» به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در ترمینال ۴ فرودگاه بین‌المللی مهرآباد تهران خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، اکبر بختیاری مدیر فرهنگی هنری منطقه ۹ و رییس فرهنگ‌سرای رویش در این باره گفت: به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، «فرهنگ‌سرای ایران ما انقلاب ما» از ۱۶ تا ۱۹ بهمن ماه از ساعت ۱۱ تا ۱۶ با مشارکت سپاه حفاظت هواپیمایی و اداره کل فرودگاه بین‌المللی مهرآباد در ترمینال ۴ فرودگاه مهرآباد برپا می‌شود. 

وی افزود: این برنامه در سه قالب ایستگاهی، نمایشگاهی و میدانی برگزار می‌شود. اجرای سرودهای انقلابی، ورک‌شاپ‌های هنری، فال شهدایی، ایستگاه کودکان و نوجوانان، نمایشگاه کتاب با موضوع انقلاب اسلامی، نگارگذر انقلاب به روایت تصویر، ویژه‌برنامه کتاب در گردش و عکس یادگاری با تصویر تداعی‌کننده ایام پیروزی انقلاب اسلامی بخش‌هایی از این برنامه است.

بختیاری گفت: در اجرای ورک‌شاپ‌های هنری از هنرمندان در رشته‌های مجسمه‌سازی، طراحی و تولید ماکت هواپیماهای جنگی، اجرای سفال در ابعاد بزرگ با مضمون شعارهای انقلابی، نقاشی‌خط و نقاشی رنگ روغن دعوت شده تا ضمن ارائه نمونه‌ای از تولیدات، جدیدترین ابتکارات خود را به شکل زنده در محل فرودگاه و بازدید مسافران اجرا کنند. در بخش «کتاب در گردش»، کتاب به صورت رایگان در اختیار مسافران قرار می‌گیرد تا آنها بعد از مطالعه در اختیار سایر علاقه‌مندان قرار دهند. در بخش عکس یادگاری سازه‌ای طراحی شده است تا مسافران با مشارکت در صحنه‌ای از راهپیمایی انقلاب تصاویر دلخواه خود را ثبت کنند. 

شهروندان برای بهره بردن از برنامه می‌توانند به فرودگاه مهرآباد، ترمینال شماره ۴ مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۶۶۶۸۸۵۵۱ تماس بگیرند.
نظر شما