جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۶:۵۰
کد خبر: ۱۲۲۲۹۶
|
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۶
همزمان با دهه فجر، ویژه‌برنامه «نشان ایران» با نصب برچسب پرچم ایران بر روی خودروهای داوطلب در مناطق ۲۲ گانه تهران برگزار می‌شود.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، احمد زارعی سرپرست مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۲۲ و فرهنگ‌سرای تهران از برگزاری ویژه‌برنامه «نشان ایران» همزمان با دهه فجر خبر داد و گفت: همزمان با چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، این برنامه در قالب مجموعه برنامه‌های «آینده روشن» در سه محور محتوایی تقویت باورهای عمومی برای امید به آینده انقلاب اسلامی، ترویج و گسترش نمادهای هویت ملی و افزایش آگاهی مردم از تاریخ انقلاب اسلامی برگزار می‌شود. 

وی اضافه کرد: ویژه‌برنامه «نشان ایران» با برپایی ۲۵ ایستگاه نصب برچسب پرچم ایران بر روی خودروهای داوطلب در مناطق ۲۲ گانه شهر تهران در دو نوبت صبح و بعدازظهر و نصب بیش از ۱۰ هزار برچسب همراه با برپایی ایستگاه‌های صلواتی و پخش نواها و سرودهای انقلابی در میادین و نقاط پر رفت و آمد تهران از ۱۲ تا ۲۲ بهمن برگزار می‌شود. 

اولین اجرای این برنامه در بلوار کشاورز برگزار شد و برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانید به صفحه اینستاگرام فرهنگ‌سرای تهران به نشانی farhangsara.tehran مراجعه کنید یا با شماره ۴۴۱۴۳۷۷۷ تماس بگیرید.  

نظر شما