پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۳:۰۴
کد خبر: ۱۲۲۳۱۲
|
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۵
مدیریت فرهنگی هنری منطقه 18 منتشر کرد
بسته محصولات ویژه چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با عنوان بهار 43 از سوی مدیریت فرهنگی هنری منطقه 18 تولید و منتشر شد.

بهار43؛ بسته محصولات مجازی دهه فجر انقلاب اسلامیبسته محصولات ویژه چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با عنوان بهار 43 از سوی مدیریت فرهنگی هنری منطقه 18 تولید و منتشر شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنری، به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی 43 محصول مجازی از سوی مراکز فرهنگی هنری منطقه 18 تولید شده و در دهه فجر در حال انتشار است.

این محصولات مجازی با مضامین فرمایشات حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری، فرازهای تاریخ انقلاب، شهدای انقلاب اسلامی، جنایات رژیم پهلوی، در قالب کلیپ، فتوکلیپ، نماهنگ، فتوتیتر، استوری، موشن‌گرافی، پوستر و سایر قالب ها تولید شده و در ایام دهه فجر در فضای مجازی منشر می‌شود.

بسته مجازی بهار 43 در آپارات فرهنگسرای خاتم(ص) به نشانی https://www.aparat.com/f.khatam و صفحه اینستاگرام به آدرس 18@kh.f.emamali قابل مشاهده است.

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر از برنامه‌های مراکز مدیریت فرهنگی هنری منطقه 18 می توانند با شماره 66207069 تماس بگیرند.

نظر شما