پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۷:۴۶
کد خبر: ۱۲۲۳۱۴
|
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۵
معاون هنری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برنامه‌های این معاونت را به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تشریح کرد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، امیرحسین سمیعی معاون هنری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برنامه‌های این معاونت به مناسبت دهه فجر را تشریح کرد و گفت: همزمان با فرا رسیدن چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، واحد موسیقی و سرود، واحد هنرهای نمایشی، آفرینش‏های ادبی و هنرهای تجسمی این معاونت برنامه‌هایی را برای گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر طراحی کرده است. 

وی افزود: پوئم سمفونی«سرباز» که تولید مدیریت موسیقی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با همکاری ارکستر سمفونیک سازمان صدا و سیماست، امسال در جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر اجرا می‌شود. همچنین پوئم سمفونی «سرباز» و پوئم سمفونی «اروند» از تلویزیون شهری در راهپیمایی ۲۲ بهمن در میدان انقلاب اسلامی پخش می‌شود.

سمیعی افزود: واحد هنرهای نمایشی نیز کارناوال عروسکی اقوام ایرانی با موضوع اتحاد و همدلی را در این ایام اجرا می‌کند. همچنین از 7 نمایشنامه منتخب جایزه هنری سردار دل‏ها در بخش مسابقه نمایشنامه نویسی و 5 نمایشنامه منتخب از مسابقه نمایشنامه نویسی کودک و شهر که توسط نشر شهر چاپ شده است، رونمایی می‌شود.

وی به برگزاری دومین رویداد شب شعر و موسیقی با عنوان «این سه رنگ سرفراز» اشاره کرد و گفت: این برنامه با حضور چند تن از شاعران و نوازندگان در فرهنگ‌سرای ارسباران سه‌شنبه ۱۹ بهمن برگزار می‌شود.

سمیعی در پایان به برپایی نمایشگاه عکس با هماهنگی واحد هنرهای تجسمی این معاونت تحت عنوان نمایشگاه عکس  «روزهای انقلاب» با مشارکت انجمن عکاسان انقلاب و دفاع مقدس در ایام دهه فجر در عکسخانه شهر اشاره کرد. 


نظر شما