شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۸:۰۷
کد خبر: ۱۲۲۳۴۰
|
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۰
رییس فرهنگسرای کار و تعاون از طرح جمع‌آوری اسباب‌بازی‌های اهدایی به کودکان مناطق محروم با عنوان «هم بازی» خبر داد.
اهدای اسباب بازی به کودکان نیازمند در طرح «هم‌بازی»به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، داود حشمتی رییس فرهنگسرای کار و تعاون اظهار داشت: یادآوری دوران کودکی هر یک از ما خاطره اسباب بازی‌هایمان را برای ما زنده می‌کند. اسباب بازی‌هایی که شادی را به ما هدیه دادند و همدم تنهایی‌هایمان بودند اما شاید باور این مسئله برای بسیاری از ما سخت باشد درحالیکه فرزندان ما خسته از بازی با انبوهی از اسباب بازی ها، سرگرم بازی‌های رایانه‌ای و استفاده از تبلت و موبایل هستند، در کشور کودکانی زندگی می‌کنند که هیچ تصوری هنوز از اسباب بازی ندارند.

وی گفت: توجه به ابعاد روحی و روانی کودکان سبب شده تا فرهنگسرای کار و تعاون با اهدای اسباب بازی به کودکان نیازمند به دنبال تحقق آرزوی کودکانی باشد که داشتن اسباب بازی بخشی از رویای آن‌هاست.

حشمتی با اشاره به طرح جمع‌آوری اسباب‌بازی‌های اهدایی شهروندان باعنوان «هم بازی» در فرهنگسرای کاروتعاون گفت: هدف از این طرح ترویج فرهنگ احسان و اکرام، احساس تعلق به دیگران، مشارک، شادابی و نشاط اجتماعی است.

وی با اشاره به اهمیت طرح‌های مشارکتی مردمی در برنامه‌های فرهنگی تصریح کرد:برای نهادینه کردن فرهنگ انفاق و مهربانی، این طرح به مناسبت روز احسان و نیکوکاری و در آستانه سال نو به اجرا گذاشته می‌شود.

حشمتی افزود: طرح جمع‌آوری و اهدای اسباب‌بازی از 14بهمن (دهه مبارک فجر) آغاز و تا 12 اسفند ماه 1400، مقارن با روز احسان و نیکوکاری ادامه و 14 اسفند بین کودکان نیازمند توزیع خواهد شد. 

شهروندان تهرانی که علاقه‌مند به مشارکت در این طرح باشند می‌توانند به نشانی: بزرگراه یادگار امام(ره)جنوب، تقاطع خیابان هاشمی، پلاک 76، فرهنگسرای کار و تعاون مراجعه و اسباب‌بازی‌های اهدایی خود را تحویل دهند. 
همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن: 66029060 تماس بگیرند.

نظر شما