جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۷:۳۹
کد خبر: ۱۲۲۴۳۴
|
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۵
حوزه هنری دیجیتال بستری برای رشد و بلوغ جوانانی را فراهم می کند که در قالب یک تیم پیرامون ارائه راهکار برای یک مسئله فرهنگی و در قالب یک پروژه شروع به فعالیت می کنند.
حوزه هنری بر مدار دیجیتال/ توسعه کسب و کارهای فرهنگیبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، حوزه هنری یکی از بزرگترین و قدیمی‌ترین دستگاه های فرهنگی کشور است که با آثار متنوع و تولیدات مختلف از هنرمندان شناخته شده، سهم قابل توجهی از نیازهای فرهنگی جامعه را پوشش داده است.حوزه هنری دیجیتال از جمله بخش‌های فعال در حوزه هنری است. مجموعه ای که با دانش و تلاش فنی متخصصان تلاش می‌کند تا به عنوان یک توسعه دهنده کسب و کارهای فرهنگی در کشور شناخته شود.

مهر نوشت: کار در حوزه هنری دیجیتال با شناخت نیازها، مسائل فناورانه و نوآورانه حوزه هنری آغاز و با طراحی و اجرای بستری برای حل این مسائل به دست جوانان مستعد و با انگیزه ادامه پیدا می کند، در واقع حوزه هنری دیجیتال بستری برای رشد و بلوغ جوانانی را فراهم می کند که در قالب یک تیم و پیرامون ارائه راهکار برای یک مسئله فرهنگی و در قالب یک پروژه شروع به فعالیت می کنند.

مرکز نوآوری و فناوری سوره (نفس) از جمله بخش هایی است که به تازگی در حوزه هنری دیجیتال آغاز به کار کرده و وظیفه کمک به شکل گیری تیم ها و مشاوره و منتورینگ آنها جهت تبدیل شدن به یک کسب و کار موفق را عهده دار است.

در طول این مدت این مرکز موفق شده تا مسائل مهمی را با فرایند فوق راه اندازی و هدایت نماید که از جمله آنها می‌توان به توسعه بستر گالری‌های مجازی و ارائه و فروش آثار تجسمی و همچنین سامانه مدیریت محتوا در زمینه آموزش های هنری اشاره کرد.

مدرسه ماه و داده پردازی فرابین از دیگر پروژه های فعال در حوزه هنری دیجیتال است که در آینده نزدیک قرار است اتفاقات بزرگتری در آن رخ دهد.
نظر شما