پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۳:۴۰
کد خبر: ۱۲۲۴۴۶
|
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۲
مدیریت فرهنگی هنری منطقه 22، به مناسبت فرخنده روز 22 بهمن برنامه های شاد و متنوعی در فرهنگسرای منتظر در جوارنماز جمعه این هفته در مصلای تهران برگزار می کند .
اجرای برنامه های متنوع در فرهنگ‌سرای منتظر
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر،به مناسبت فرارسیدن بیست و دوم بهمن و همزمانی آن با نماز جمعه تهران فرهنگسرای منتظر به همت مدیریت فرهنگی هنری منطقه 22 در مصلای تهران برگزار میشود .    

فرهنگ‌سرای منتظر، این هفته روز جمعه 22 بهمن  از ساعت  10 تا 14 در دو بخش ویژه برداران و خواهران نمازگزار در محل مصلای امام خمینی (ره)تهران برنامه های مختلفی را اجرا می کند.

درفرهنگ‌سرا ی منتظر غرفه‌ها و ایستگاه‌های متنوع و ویژه‌ای از جمله: نگارگذرمعرفـی انقلاب ، نمایشـــگاه کتــاب، هم‌عهـدی با شهدا، فـال شـهدا، ایستـگاه عکس با شهــدا، ثبت نام رایگان کتابخانه های سازمان فرهنگی هنری شهـرداری تهران، ایستگاه کتاب در گـردش، قـرآن بخـوانیـد هـدیه بگیــریـد، ایستگـاه تفریح و سرگرمی، ایستـگاه خــلاقیت، مسابقه نقاشی، ایستگاه سلامت و تندرستی، ویزیت رایگان ،  ایستـگاه بازی هـای کودک و نوجـوان، ، پاسخگویی به سوالات شرعی ، رادیو منتظر ،  مشاوره حقوقی ، پویش میدانی برای مردم یمن و فلسطین ، خـدمات گـــروه های جهــــادی .... بر پا می‌شود.

هم‌چنین یک دستگاه اتوبوس کتاب تحت عنوان «هدهد» به عنوان سفیر کتاب در فرهنگ‌سرای منتظر مستقر می باشد . این اتوبوس به کتابخانه سیار، بازی‌های فکری و ورزشی، میز نقاشی به همراه لوازم و تجهیزات نقاشی کودک مجهز است ، گریم پرچم برای کودکان ،و نیزایستگاه واکس رایگان، برگزار میشود 

این فرهنگ‌سرا روز جمعه 22 بهمن  در مصلای امام خمینی (ره) میزبان نمازگزاران گرامی و اعضاء خانواده‌های آنان است.
نظر شما