پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۶:۲۴
کد خبر: ۱۲۲۴۷۷
|
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۷
سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران «فرهنگ‌سرای ایران ما انقلاب ما» را در روز ۲۲ بهمن ماه در ۶ نقطه از مسیر راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی برپا کرد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران «فرهنگ‌سرای ایران ما انقلاب ما» را در روز ۲۲ بهمن ماه در ۶ نقطه از مسیر راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی برپا کرد. این راهپیمایی به دلیل وضعیت قرمز تهران از لحاظ شیوع ویروس کرونا، به صورت موتوری و خودرویی برگزار شد و برنامه‌های سازمان فرهنگی هنری با این شرایط تطبیق پیدا کرد.

میدان آیینی امام حسین(ع) نقطه شروع مسیر بود که برپایی طاق پیروزی برای بدرقه کاروان موتورسوار و پخش سرودهای انقلابی از تلویزیون شهری مهم‌ترین برنامه‌های نخستین ایستگاه بود.

چهار استیج اصلی «فرهنگ‌سرای ایران ما انقلاب ما» به ترتیب در چهارراه ولی‌عصر(عج)، میدان انقلاب اسلامی، رو به روی متروی استاد معین و نرسیده به میدان آزادی قرار داشت که برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری برای این ایستگاه‌ها در نظر گرفته شده بود.

اجرای گروه‌های سرود دانش‌آموزی، اجرای نمایش، مارش نظامی، دمام و سنج، رقص پرچم، توزیع و نصب استیکر پرچم ایران بر روی خودروها و توزیع بادکنک در میان کودکان عمده‌ترین برنامه‌های «فرهنگ‌سرای ایران ما انقلاب ما» بود که با استقبال قابل توجه مردم مواجه شد.

حضور «فرهنگ‌سرای ایران ما انقلاب ما» در ۶ نقطه از مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن

غرفه پویش رسانه‌ای «سانسور حاج قاسم را متوقف کنید» نیز سر خیابان حبیب‌اللهی قرار داشت که مورد استقبال راهپیمایان واقع شد. در این پویش علاقه‌مندان با گرفتن عکسی با کاور پویش، به سانسور تصاویر شهید حاج قاسم سلیمانی در شبکه اجتماعی اینستاگرام اعتراض می‌کنند. همچنین یک ایستگاه رادیویی برای پوشش این برنامه در نظر گرفته شده بود.

حضور «فرهنگ‌سرای ایران ما انقلاب ما» در ۶ نقطه از مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن

امسال در اقدامی جالب توجه، گنبد فیروزه‌ای مرکز میدان انقلاب اسلامی هم به عنوان محلی برای اجرای برنامه‌های سازمان فرهنگی هنری تعیین شد و یک گروه سرود دانش‌آموزی ۷۵ نفره که به همراه پدر و مادرهایشان به ۲۰۰ نفر می‌رسیدند، دور تا دور این سازه شهری ایستادند و به اجرای سرودهای انقلابی پرداختند.

توزیع محصولات فرهنگی از اقدامات ثابت سازمان فرهنگی هنری در راهپیمایی ۲۲ بهمن است و امسال هم ۱۰ هزار عدد بادکنک با شعار «ایران ما انقلاب ما»، ۱۰ هزار عدد استیکر پرچم ایران و هزار عدد نشان «ایران ما» تولید و در بین راهپیمایان توزیع شد.

مطالب مرتبط
نظر شما