جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۲:۰۹
کد خبر: ۱۲۲۵۶
|
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۳:۵۰
کار گردان فيلم هيچ ضمن خبر از اکران فيلم هيچ از امروز ،گفت:حتي يك فريم از فيلم حذف نشده و اصلاحات فيلم تنها در تيتراژ انجام گرفته است.

«عبدالرضا كاهاني» كارگردان فيلم «هيچ» ضمن بيان اين مطلب در گفت و گو با خبرنگار شهر گفت: اصلاحاتي كه از سوي اداره نظارت و ارزشيابي گفته شده بود،روي فيلم اعمال شد كه چند مورد در صدا و تيترا‍‍ژ فيلم آن هم با تغييرات جزئي حذفي داشتيم.

كارگردان فيلم «هيچ» در خصوص پخش تيزر و آنوس فيلم افزود: تيزر و آنونس فيلم كه توسط امير شيباني خاقاني ساخته شده با اكران همزمان آن از امروز آغاز مي شود. ضمن اينكه تيزر فيلم تا پيش از امروز در مترو نيز پخش شده بود.

 كاهاني در خصوص اكران فيلم‌ هاي نوروزي و همچنين استقبال مردم از فيلم «هيچ» عنوان كرد: از اينكه فيلم در ليست اكران نوروز قرار گرفت، خوشحال هستم اما واكنش مردم را نسبت به اين فيلم نمي‌توانم پيش بيني كنم. اميدوارم كه اكران خوبي داشته باشد، همانطور كه فيلم قبلي من «بيست» فيلم ساده‌اي بود و  چه در جشنواره فيلم فجر و اكران عمومي با استقبال قابل توجهي نيز روبرو شد

كاهاني در پايان گفت: مدتي است كه بر روي يك فيلمنامه كار مي‌كنم، كه پيش از اين نوشته شده است و در اواسط سال آينده پيش توليد فيلم را شروع كنم.

 سينماهاي فرهنگ، آزادي، فلسطين، اريكه ايرانيان، پرديس هاي ملت، زندگي، سپيده، سروش، مركزي، ناهيد، پايتخت، سالن موزه سينماو... از جمله سينماهايي هستند كه «هيچ» را اكران خواهند كرد.

 در فيلم «هيچ»، مهدي هاشمي، مرضيه برومند، پانته آ بهرام، باران کوثري، صابر ابر، احمد مهران فر، نگار جواهريان، مهران احمدي و نيره فراهاني به ايفاي نقش پرداخته اند.

نظر شما