پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۲:۴۴
کد خبر: ۱۲۲۵۹۶
|
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۰
تور گردشگری مدرسه انقلاب ویژه دانش آموزان برگزیده نمایشگاه های مدرسه انقلاب، پنج شنبه 28 بهمن سالجاری با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.
تور گردشگری
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر،با توجه به برگزاری نمایشگاه های تورگردشگری مدرسه انقلاب که همزمان با چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سطح مدارس شهر تهران  با رویکرد بیانیه گام دوم انقلاب برگزار شد با مشارکت اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان شهر تهران ،دانش آموزان برگزیده این نمایشگاه ها در دو گروه دختران و پسران، از اماکن دیدنی دوران پیروزی انقلاب اسلامی از جمله باغ موزه قصر، کاخ موزه نیاوران وسعد آباد  و حسینیه جماران دیدن می کنند .

تور گردشگری مدرسه انقلاب که با هدف بصیرت افزایی دانش آموزان نسبت به هویت اسلامی و آشنایی بیشتر با دستاوردهای انقلاب اسلامی برگزار می شود ، نوجوانان با وقایع و رویدادهای دوران پیروزی انقلاب اسلامی آشنا شده و با روایت آن روزها ، تصویر دقیق تر و ملموس تری از آن وقایع دریافت می کنند.

 با توجه به شیوع ویروس کرونا، در تمامی اتوبوس ها وهمچنین اماکن دیدنی ،  پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی از جمله در داخل اتوبوس ها -که با نیمی از ظرفیت دانش آموز جابه جا می شوند - و در مکان های مورد بازدید ، رعایت شده و خدمات اتوبوس توریستی درون شهری ، بیمه، راهنما و پذیرایی و میان وعده از جمله خدماتی است که به دانش آموزان شرکت کننده در تورهای گردشگری مدرسه انقلاب ارائه می شود.

دبیرخانه تور گردشگری مدرسه انقلاب در فرهنگسرای اخلاق در خیابان پیروزی، خیابان شکوفه، خیابان شهید کاظمی، جنب بوستان گلزار شماره 24 واقع است.
نظر شما