جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۴:۱۷
کد خبر: ۱۲۲۶۱۵
|
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۲
در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود
آیین پاسداشت جواد انصافی بازیگر تئاتر، تلویزیون و سینما و رونمایی از مستند «شادی‌بان» ۳۰ بهمن در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود.

پاسداشت « عبدلی » به یاد تمام لحظات شادی که آفریدبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، « شادی‌بان» مستند پرتره جواد انصافی از تولیدات جدید شبکه مستند سیما شنبه ۳۰ بهمن ساعت ۱۸ تا ۲۰ با حضور مدیران شبکه مستند سیما و جمعی از هنرمندان و دوستداران فرهنگ در فرهنگسرای ارسباران رونمایی می‌شود.

ابوالفضل توکلی کارگردان این فیلم مستند درباره فیلم خود گفت: فیلم مستند «شادی‌بان» پرتره‌ای از جواد انصافی بازیگر باسابقه تلویزیون و تئاتر است که مردم ما بیشتر او را با نمایش‌های تلویزیونی‌اش در دهه ۱۳۶۰ و شخصیت «عبدلی» در این نمایش‌ها می‌شناسند.

وی درباره آشنایی خود با جواد انصافی گفت: سال ۱۳۹۹ با آقای انصافی درباره ساخت فیلمی با محوریت ایشان صحبت کردم. او بسیار استقبال کرد اما معتقد بود که به دلیل کرونا و بسته بودن سالن‌های تئاتر بهتر است زمان دیگری ساخته شود چرا که دوست نداشت فیلم پرتره‌اش فقط گفت‌وگو محور باشد.

توکلی اظهار کرد: انصافی دوست داشت همراه با او سری به سالن‌های تئاتر و نمایش‌هایش بزنیم، من هم می‌خواستم فیلم متفاوتی ساخته شود و به همین دلیل فرآیند تولید را به روزهایی موکول کردم که کرونا فروکش کرد و سالن‌های تئاتر باز شد.

حضور برای علاقمندان با رعایت پروتکل های بهداشتی، آزاد و رایگان است.

نظر شما