شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۵:۰۱
کد خبر: ۱۲۲۶۸۸
|
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۳
رییس فرهنگسرای کار و تعاون از برگزاری رویداد و پویش مردمی «بهار در راه است» برای کمک به کودکان کار و نیازمند در دومین سال پیاپی خبر داد.
به گزارش روابط عمومی فرهنگسرای کار و تعاون؛ داود حشمتی رییس فرهنگسرای کار و تعاون با اعلام این مطلب افزود: پویش مردمی "بهار در راه است" در حوزه ی کودکان کار و نیازمند در دومین سال پیاپی به مناسبت فرا رسیدن عید نوروز با در نظر گرفتن اصل کرامت وجودی انسان در هندسه‌ی معرفتی قرآن کریم راه اندازی می شود.
وی با بیان این که برخی کودکان به سبب شرایط زندگی با محرومیت از بسیاری حقوق خود، برای کسب هزینه‌های زندگی مشغول به کار هستند گفت: کار کودکان در تمامی ادوار به‌نوعی وجود داشته است و فقر عامل اصلی کار کودکان می باشد ولیکن آموزش و پرورش ناکافی، قوانین فرهنگی و اجتماعی نادرست، مشکلات اقتصادی جامعه، تعداد اعضای خانواده، جغرافیا و اقتصاد جهانی همه و همه در افزایش میزان کار کودکان تأثیرگذار است.
حشمتی همچنین گفت: هدف از اجرای این برنامه پاسداشت آداب، رسوم، سنت ها و فرهنگ ایرانی در ایام نوروز باستانی ایرانیان و به مناسبت استقبال از عید بهار 1401 و به منظور  بهبود اخلاق و رفتار شهروندی در کمک به هم نوع در قالب پویش مردمی در شبکه های اجتماعی برای کمک به کودکان  کار  و نیازمند برگزار می شود.
رییس فرهنگسرای کار و تعاون گفت: در این پویش که به همت فرهنگ‌سرای کار و تعاون و با همکاری خیرین و گروه جهادی مردم نهاد برگزار می شود  با جمع آوری کمک های مردمی هدایایی را به مناسبت استقبال از بهار  برای این کودکان تهیه وهمراه با  تبریک عید نوروز  به آنان تقدیم خواهد شد.
علاقه مندان برای شرکت در این پویش می توانند به نشانی: بزرگراه یادگار امام(ره) جنوب، تقاطع خیابان هاشمی پلاک 76، فرهنگسرای کار و تعاون مراجعه و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن: 66029060 تماس بگیرند.





نظر شما