شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۸:۱۲
کد خبر: ۱۲۲۷۳۶
|
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۴
با حضور کاشفی خوانساری و حجت الاسلام برمایی
فرهنگسرای رسانه نشست رونمایی، معرفی و بررسی کتاب طنز «رادیو اکتیو» را برگزار می‌کند. این کتاب توسط نویسنده نوجوان نوشته شده است.
کتاب طنز مدرن «رادیو اکتیو» نقد و بررسی می‌شود
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، مراسم رونمایی، معرفی و بررسی کتاب طنز مدرن «رادیو اکتیو» در دویست و یکمین نشست «زرین قلم» فرهنگسرای رسانه برگزار می‌شود. 

کتاب طنز مدرن «رادیو اکتیو» اولین اثر به قلم نوجوان خوش ذوق محمدحسین دیده بان محصل پایه دهم دبیرستان استعدادهای درخشان علامه حلی ۴ است که توسط انتشارات آینور منتشر شده است. این اثر در  هفدهمین سالروز تولد این نویسنده رونمایی می‌شود. 

در این مراسم مهمانان ویژه‌ای نظیر سیدعلی کاشفی خوانساری، پژوهشگر،  نویسنده و تحلیلگر ادبیات کودک و نوجوان، حجت الاسلام برمایی کارشناس حوزه تعلیم و تربیت و اسماعیل تبار کارشناس امور روابط  اجتماعی و خانواده حضور دارند. هم‌چنین جمعی از اندیشمندان و صاحب نظران و علاقه‌مندان به کتاب و ادبیات در این مراسم حضور دارند. 

کتاب طنز «رادیو اکتیو» با نگاهی طنز و نقادانه به برخی رخدادهای رایج در فضاهای آموزشی نگاه کرده و برخی از اصول علمی در مبحث سواد رسانه‌ای را معرفی و بررسی کرده است. 

براساس این گزارش، مراسم رونمایی از این کتاب روز سه‌شنبه سوم اسفندماه از ساعت در فرهنگسرای رسانه برگزار می‌شود. علاقه‌مندان برای حضور در این نشست می‌توانند به فرهنگسرای رسانه واقع در خیابان پاسداران خیابان شهید گل نبی خیابان شهید ناطق نوری میدان قبا مراجعه کنند.
نظر شما