جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۳:۳۴
کد خبر: ۱۲۲۸۵۰
|
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۴
رونمایی از کتاب موسوم به کتاب پنج قاره در فرهنگسرای رسانه با حضور نویسنده اثر برگزار می‌شود.
کانون هنر و داستان هوما فرهنگسرای رسانه برگزار می کندبه گزارش پایگاه خبری تحلیل فرهنگ و هنر ، کانون هنر و داستان هوما فرهنگسرای رسانه نشست رونمایی از کتاب این کارو بکن این کارو نکن نوشته احمد فارسی را برگزار می‌کند.در این مراسم علاوه بر رونمایی از کتاب فرصتی به مدعوین داده خواهد شد که  نقد ادبی  و اجتماعی خود را مطرح نمایند.‌  

اجرای این جلسه برعهده دبیر کانون هنر و داستان هوما، مریم اسدزاده است. احمد فارسی  دبیر بازنشسته و فعال سیاسی اجتماعی  و نویسنده این کتاب  است که با نگارش این کتاب جدید و سبک جدید پای به عرصه نویسندگی گذاشته است. رونمایی  در روز  یکشنبه هشتم اسفند  ماه ۱۴۰۰ از ساعت ۱۶ الی ۱۸ در فرهنگسرای رسانه برگزار می‌شود. فرهنگسرای رسانه با راه‌اندازی کانون‌های مشارکتی فرهنگی، هنری و رسانه‌‌ای فرصتی را برای هنرمندان و اهالی رسانه فراهم می‌کند تا با برگزاری برنامه‌های مختلف ضمن معرفی استعدادها، محفلی را برای گردهمایی‌ اهالی قلم ایجاد کرده است و هدف این فرهنگسرا  کتابخوانی و نهادینه کردن ترویج کتابخوانی  بعنوان بهترین یار مهربان است.
علاقمندان برای حضور در این نشست می تواند به فرهنگ سرای رسانه واقع در خیابان پاسداران خیابان شهید گل نبی خیابان شهید ناطق نوری میدان قبا مراجعه نمایند.

نظر شما