يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۲:۰۰
کد خبر: ۱۲۲۹۶۱
|
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۴
شورای مدیران سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران دوشنبه ۹ اسفندماه با حضور رییس، معاونان و مدیران این سازمان در فرهنگ‌سرای انقلاب اسلامی برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، شورای مدیران سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران دوشنبه ۹ اسفندماه با حضور رییس، معاونان و مدیران این سازمان در فرهنگ‌سرای انقلاب اسلامی برگزار شد. 

در این نشست محمد شوریابی دبیر هیئت مرکزی گزینش شهرداری تهران نیز حضور داشت و عنوان کرد: گزینش قرار است کمک کند که به‌کارگیری، انتصاب و استفاده از منابع انسانی در بهترین شکل و در راستای اهداف هر سازمانی انجام شود و مدیران نباید حس کنند گزینش مانعی برای آنهاست. به ویژه سازمان‌هایی مانند سازمان فرهنگی هنری که در حوزه فرهنگ مشغول به فعالیت هستند، اهمیت گزینش نیروهای کارآزموده را بهتر درک می‌کنند. 

وی ادامه داد: در این مدت ضمن گفت‌وگو با صاحب‌نظران به این نتیجه رسیده‌ام که در ۲۰-۳۰ سال اخیر گزینش جایگاه شایسته خود را نداشته اما خیلی خوشحالم که می‌بینم آقای امرودی به موضوع گزینش توجه لازم را دارند. ایشان آشنایی کافی با گزینش را دارند و این کار ما را راحت‌تر می‌کند. امیدوارم بتوانیم از نظرات ارزشمند ایشان استفاده کنیم.

دبیر هیئت مرکزی گزینش شهرداری تهران اضافه کرد: در کنار هم و با کمک هم باید سازمان را به مرتبه بالاتری برسانیم و این حاصل نمی‌شود مگر با همدلی و کنار هم بودن. باید توانمان را در هم ضرب کنیم تا نتایج خوبی حاصل شود. ساختار گزینش پس از ۱۷-۱۸ سال حالا تصویب شده و در سیستم انتصابات هم جایگاه مشخصی برای نظر هیئت گزینش در نظر گرفته شده است و انتصابی صورت نمی‌گیرد، مگر اینکه گزینش نظر مثبت بدهد. 

شوریابی تصریح کرد: چنین اقداماتی برای این است که به عنوان امین مردم به ویژه در حوزه فرهنگ و هنر، نیروهای شایسته‌ای برای خدمت به شهر تهران جذب کنیم. ملاک کارمان هم قانون گزینش است که در ماده ۲ آن ذکر شده وظیفه گزینش احراز صلاحیت افراد در حوزه سیاسی، اخلاقی و اعتقادی است. 

همچنین در این نشست با اعطای حکمی، حمید حبیبی به عنوان مدیر گزینش سازمان فرهنگی هنری منصوب شد.

مطالب مرتبط
نظر شما