پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۵:۴۹
کد خبر: ۱۲۳۰۷۳
|
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۶
خانه فرهنگ امام علی(ع) در آستانه فرا رسیدن بهار طبیعت، ویژه‌برنامه «جوانه‌های رویش» را با مشارکت کلینیک گل و گیاه منطقه 18 برگزار می‌کند.

جوانه‌های رویش؛ مسابقه نقاشی و کاشت نهال توسط کودکانبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، علی اکبر اسماعیلی مدیر خانه فرهنگ امام علی(ع) با اعلام این خبر گفت : این برنامه شامل کارگاه نقاشی و کاشت نهال است و نوآموزان پیش‌دبستانی خانه فرهنگ امام علی(ع) در آن حضور خواهند داشت.

اسماعیلی افزود: این برنامه با هدف ترویج فرهنگ حفظ محیط زیست در میان خانواده‌ها و آموزش کاشت نهال برای کودکان روز سه‌شنبه 17 اسفندماه از ساعت ۱۰ صبح برگزار می‌شود .

وی گفت: در ویژه‌برنامه «جوانه های رویش»، خانه فرهنگ امام علی(ع) با همکاری کلینیک گل و گیاه منطقه18 این امکان را فراهم کرده است که با رعایت حداکثری نکات بهداشتی برای نوگلان و کودکان پیش دبستانی، تیم کارشناسی درختکاری با حضور در برنامه مشاوره‌های لازم را در زمینه کاشت نهال و کارشناسی فضای سبز ارائه کنند.

اسماعیلی افزود: این مرکز هم چنین روز درختکاری، مسابقه نقاشی «من یک درختم» را ویژه کودکان برگزار می‌کند. در این مسابقه که با هدف ترویج فرهنگ احترام به طبیعت و درختان برگزار می‌شود، کودکان یک نقاشی با موضوع درخت کشیده و برای مسابقه ارسال خواهند کرد.

شرکت‌کنندگان برای شرکت در این مسابقه نقاشی می‌توانند آثار خود را با ذکر مشخصات کامل تا 22 اسفند ماه به آیدی اینستاگرام خانه فرهنگ امام علی(ع) 18@kh.f.emamali ارسال کنند.

به بهترین نقاشی‌ها جوایزی به رسم یادبود اهدا خواهد شد. همچنین آثار دریافتی در صفحات مجازی خانه فرهنگ امام علی(ع) منتشر می‌شود.

خانه فرهنگ امام علی(ع) در یافت‌آباد، میدان الغدیر، بلوار الغدیر شمالی، میدان جانبازان، جنب مجموعه شهید مختار سلیمانی میزبان کودکان پیش‌دبستانی است. علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره 66785040 تماس بگیرند.

نظر شما