جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۱:۵۶
کد خبر: ۱۲۳۱۱۵
|
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۰
کانون سپاه قلم برگزیده ششمین جشنواره دستاوردهای کانونهای سازمان فرهنگی و هنری شهرداری شد.
کانون برگزیده کانون‌ها در گروه کانون اخلاقبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر در ششمین جشنواره دستاوردهای کانونهای فرهنگی هنری و مراکز مشارکتی که در فرهنگسرای اشراق برگزار شد کانون های برتر مورد تقدیر قرار گرفتند.کانون سپاه قلم مدیریت فرهنگی هنری منطقه 21 نیز یکی از کانونهایی بود که در این جشنواره حضور داشت و با ارسال آثاری از نویسندگان جوان خود به دبیر خانه جشنواره حضوری فعال در ان داشت.
بر اساس داوری و انتخاب آثار سرکار خانم حلیا سلطانی دبیر کانون سپاه قلم به عنوان برگزیده کانون ها در گروه کانونهای اخلاق معرفی ودر مراسم اختتامیه این جشنواره با اهدای لوح سپاس و تندیس جشنواره معرفی و جوایز خود را از ریاست محترم سازمان حجت الاسلام امرودی دریافت نمود .
کانون سپاه قلم یکی از کانونهای مدیریت فرهنگی هنری منطقه 21 میباشد که در زمینه نویسندگی ، تولیدمحتوای فرهنگی وهنری ،برگزاری نشست های نقدو بررسی کتاب ، رونمایی کتاب و انتشار آثار نویسندگان نوجوان وجوان از سال 99 فعالیت خود را آغاز نموده و تاکنون توانسته برنامه های بسیار خوبی را در این عرصه اجرا نماید.
علاقه مندان به منظور کسب اطلاعات بیشتر و عضویت در این کانون میتوانند با شماره 44531777 خانه فرهنگ نور دانش تماس حاصل نمایند.
نظر شما