پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۵:۵۴
کد خبر: ۱۲۳۱۳۶
|
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۳
فرهنگسرای مهر برگزار می کند
فرهنگسرای مهر 20 اسفند با برپایی فرهنگسرای منتظر در مصلای تهران با ارائه خدمات فرهنگی هنری میزبان نمازگزاران جمعه خواهد بود.

فرهنگسرای منتظر میزبان نمازگزاران جمعهبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، فرهنگ‌سرای منتظر همزمان با فرارسیدن اعیاد شعبانیه در دو بخش خواهران و برادران به اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری می‌پردازد. در این برنامه، مجموعه‌ای از خدمات متنوع فرهنگی و هنری به نمازگزاران ارائه خواهد شد.

در فرهنگسرای منتظر ، خدمات متنوع فرهنگی و هنری در قالب ایستگاه و غرفه به نمازگزاران ارائه می‌شود که می‌توان به رادیو منتظر، عیدانه شهدا ( ثبت نام از خانواده شهدا برای انتقال به مزار شهدا به تفکیک مناطق 22 گانه شهر تهران)،فال شهدا، هم عهدی با شهدا،قرآن بخوانیدو جایزه بگیرید( اصلاح خواندن نماز)، کتاب و کتابخوانی ( نمایشگاه کتاب، کتاب در گردش، ثبت نام رایگان کتابخانه) خلاقیت و نقاشی، کار دستی و اوریگامی،ورکشاپ هنری( تذهیب،خوشنویسی،کاریکاتور، معرق)،مسابقات کودک و نوجوان، بازی های بومی و محلی، عکاسی، سلامت، سبک زندگی و حدیث شناسی، مشاوره ( مذهبی و خانواده) اشاره کرد.

علاوه بر این، یک دستگاه اتوبوس تحت عنوان «هدهد» به عنوان سفیر کتاب در فرهنگ‌سرای منتظر مستقر است.

براساس این گزارش، نمازگزاران در روز جمعه 20 اسفند در مصلی تهران می‌توانند از خدمات این پایگاه فرهنگی و هنری استفاده کنند.

نظر شما