جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۰:۰۴
کد خبر: ۱۲۳۱۵۷
|
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۳
همزمان با برگزاری ویژه برنامه‌های فصل دل‌تکانی؛
مجتمع فرهنگی هنری نور ویژه برنامه «صدای پای بهار» را در آستانه سال نو و فرا رسیدن فصل بهار برگزار می‌کند.

طنین «صدای پای بهار» در منطقه 5به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر؛ مجتمع فرهنگی هنری نور به مناسبت فرا رسیدن فصل بهار و در استقبال از سال نو و گرامیداشت اعیاد شعبانیه، ویژه برنامه «صدای پای بهار» را با مشارکت اداره کل بانوان شهرداری، ناحیه 7 شهرداری منطقه، گروه های جهادی، کانون های بانوان و جهاندیدگان و موسسه خیریه حضرت هاجر (س) از 21 تا 25 اسفندماه ساعت 15 تا 18 در دو بخش ایستگاهی و میدانی، برگزار می‌کند.


در بخش ایستگاهی می‌توان به برپایی ایستگاه‌های: فعالیت جهادی (جمع‌آوری هدایا و عیدی خیرین و شهروندان به کودکان کم برخوردار)، نقاشی کودکان و نوجوانان با موضوع بهار، ثبت زیباترین خاطره بهار، آموزش شمع سازی و سبزه‌آرایی و شیرینی‌پزی، سوغات و صنایع دستی ویژه نوروز (سرامیک شکسته، پته‌دوزی، شمع و...)، پخت شیرینی‌های خانگی، ساخت و عرضه بدلیجات و .... اشاره کرد.


دیدار، تکریم و تقدیر از خانواده‌های شهدای محله به مناسبت روز بزرگداشت شهدا، اجرای نمایش‌های میدانی و اجرای موسیقی سنتی و نوروزخوانی از جمله برنامه‌های میدانی «صدای پای بهار» است.


علاقه‌مندان برای اطلاع و بهره‌مندی از این برنامه‌ها می‌توانند به بلوار آیت اله کاشانی، بعد از پل شهید ستاری، جنب شهر کتاب، مجتمع فرهنگی هنری نور مراجعه و یا با شماره تلفن 44088708 تماس بگیرند.

نظر شما