جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۹:۲۸
کد خبر: ۱۲۳۳۰۲
|
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۳
عضو کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران در نشست شورای مدیران سازمان فرهنگی هنری گفت:سازمان فرهنگی هنری جلودار و علمدار فعالیت‌های فرهنگی بوده است و این اتفاق حاصل فعالیت‌های بدنه‌ای از یک سازمان است که با عشق و علاقه زحمت می‌کشد.
سیداحمد علوی: سازمان فرهنگی هنری علمدار فعالیت‌های فرهنگی در دوران کرونا بوده استبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، سیداحمد علوی عضو کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران در نشست شورای مدیران سازمان فرهنگی هنری که دوشنبه ۲۳ اسفند در پردیس تئاتر تهران برگزار شد، ضمن تبریک ولادت حضرت علی‌اکبر(ع) گفت: آینده سازان این مملکت را شما تربیت می‌کنید. انقلابی که امام حسین(ع) با حضور حضرت علی اکبر رقم زد یک انقلاب فرهنگی بود. این انقلاب در عرصه و زمانی اتفاق می‌افتد که نه رسانه‌ و نه فضاهای فعلی وجود دارد. اما این انقلاب در روح و جان مردم تاثیر می‌گذارد.

وی افزود: همیشه قدردان زحمات همکارانمان در سازمان فرهنگی هنری بوده‌ایم. دوران کرونا هر اتفاقی را سخت کرد و این سختی در سطح دنیا اتفاق افتاد. اما این اتفاق برای مدیران فرهنگی کار را سخت‌تر نیز کرد.

علوی اضافه کرد: کار فرهنگی به این دلیل سخت شد که برنامه ریزی فرهنگی ما اجتماع محور بود و بیشتر فضاهایی که طراحی و اجرا می‌کردیم فضاهایی بودند که مردم را جمع می‌کردیم و یک نشاط اجتماعی ایجاد می‌شد و از این فضا یک باره وارد عرصه‌ای شدیم که اجتماع ممنوع شد.

وی افزود: یکی از مجموعه‌هایی که به سرعت توانست خودش را تطبیق و برنامه ریزی‌اش را تغییر دهد، سازمان فرهنگی هنری بود. زمانی که خیلی‌ها نگران بودند که از منزل بیرون بیایند و خیلی از مجموعه‌ها مجبور شدند فعالیت‌های خود را کنسل کنند، شما همت کردید و به سازمان آمدید و ثمره‌اش این است که امروز از دیگر مراکز فرهنگی جلو هستید و برنامه‌های تاثیرگذاری اجرا کردید.

عضو شورای اسلامی شهر تهران در پایان گفت: سازمان فرهنگی هنری در عرصه‌های فرهنگ و هنر به خوبی ورود پیدا کرده‌ و موفق هم بوده است. این سازمان جلودار و علمدار فعالیت‌های فرهنگی بوده است و این اتفاق حاصل فعالیت‌های بدنه‌ای از یک سازمان است که با عشق و علاقه زحمت می‌کشد.

نظر شما