شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۳:۳۰
کد خبر: ۱۲۳۳۱۸
|
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۶
استقبال از جشن نیمه شعبان در ویژه برنامه صبح امید در منطقه 6
فرهنگسرای سرو فعالیت‌های جهادی خود در مناطق محروم را با اهدای لباس و کفش شب عید به مناسبت نیمه شعبان ادامه می‌دهد.
ادامه فعالیت‌های جهادی از سوی فرهنگسرای سروبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، مدیریت فرهنگی هنری منطقه 6 به مناسبت فرا رسیدن میلاد باسعادت حضرت حجت، امام مهدی عج الله تعالی فرجه الشریف ویژه برنامه‌های متعددی را درنظر گرفته است.

فرهنگسرای سرو فعالیت‌های جهادی مختلفی را در مناطق محروم و روستاهای کمتر برخوردار دنبال می‌کند. در ادامه فعالیت‌های جهادی این مدیریت فرهنگی، ویژه‌ برنامه‌ «مهر آل یاسین» با موضوع توزیع کفش شب عید برای کودکان و نوجوانان محروم ساکن در روستاهای پاکدشت در شب نیمه شعبان برگزار می‌شود. همچنین در قالب ویژه برنامه «نسیم مهر شعبان» و «شمیم مهرورزی انتظار» البسه نوروزی در بین کودکان و نوجوانان محروم روستای پاکدشت سمیعی توزیع می‌شود.

از سویی دیگر، جشن اعیاد شعبانیه ویژه کودکان و نوجوانان در روستای پاکدشت قدرتی برگزار شده و گوشت و مواد غذایی در روستاهای پاکدشت سمیعی و قدرتی توزیع می‌شود. علاوه بر این، خانه فرهنگ گلها به مناسبت سالروز ولادت امام عصر و در ویژه برنامه «شادی را قسمت کن» تعدادی غذا در مناطق کم برخوردار اطراف تهران توزیع می‌کند.

براین اساس، مدیریت فرهنگی هنری منطقه 6 از همه خیرین دعوت می‌کند با شرکت در این امر خداپسندانه و همکاری با فرهنگسرای سرو نسبت به تهیه اقلام شب عید برای مناطق محروم اقدام کند.

پویش اهدای گلدان مزین به دعای فرج به راننده تاکسی‌ها

در سالروز میلاد امام زمان، فرهنگسرای سرو موکب «بهار دلها» را راه‌اندازی کرده است. این موکب مربوط به اهدای گلدان مزین شده به دعای فرج به تاکسی‌ها و مغازه‌دارها است که همزمان با بزرگ شیعیان در نیمه شعبان در سطح منطقه 6 تهران برگزار می‌شود.

تولیدات تصویری «لحظات عاشقی» در فضای مجازی

در بخشی دیگر از برنامه‌‌های فرهنگسرای سرو به مناسبت میلاد امام مهدی عج الله تعالی فرجه الشریف، تولیدات تصویری «لحظات عاشقی» در فضای مجازی از سوی این مرکز منتشر می‌شود. این محتوای اینترنتی به مناسبت نيمه شعبان و ميلاد فرخنده حضرت مهدي(عج) با هدف ترویج فرهنگ مهدوی، مقوله انتظار و معرفی این فرهنگ به نسل جوان تولید شده و درخصوص مسائلی نظیر انتظار، هدف و فلسفه آن صحبت می‌کند.

بازنشر کلیپ مشهور «ماه دل‌آرا بیا»

مردم متدین کشورمان در سالروز میلاد امام زمان به مساجد، امامزاده‌ها، میادین بزرگ شهر و ... رفته و این عید بزرگ را جشن می‌گیرند. فرهنگسرای سرو به مناسبت نیمه شعبان کلیپی با عنوان «ماه دل‌آرا بیا» تولید کرده و جشن مردم، چراغانی و آذین‌بندی کو چه‌ها و معابر و برپایی ایستگاه‌های صلواتی به مناسبت نیمه شعبان را به تصویر کشیده است.

هم‌چنین به مناسبت فرارسیدن نیمه شعبان ویژه برنامه جشن "چراغانی" با هدف تقویت فرهنگ انتظار و امیدبخشی به جامعه برگزار می‌شود.

از دیگر اقدامات فرهنگسرای سرو به مناسبت نیمه شعبان می‌توان به محصول تصویری با محوریت قرائت دعای فرج با صدای رهبر معظم انقلاب، خوانش گزیده‌ای از دعای عهد، تولید مجموعه استوری‌هایی با موضوع مهدویت و میلاد امام زمان (عج)، برپایی موکب عاشقان صاحب الامر(عج) توزیع شیرینی، شربت و چای، در خیابان وزراء جنب مسجد حضرت ولی عصر(عج) ، پنج شنبه 26اسفندماه، ساعت 15 ، "عطر بهار می آید" ، برگزاری جشن نیمه شعبان ، پنج شنبه 26اسفندماه، ساعت 11، خیابان یوسف آباد، خیابان سید جمال الدین اسدآبادی، خیابان شهید جهان آرا، کتابخانه شهید جهان آرا و برگزاری ایستگاه‌های فرهنگی و هنری در روستاهای محروم، تولید و انتشار فوتوکلیپ نیمه شعبان و ... اشاره کرد.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر برنامه های فرهنگی هنری با شماره 88881879 تماس بگیرند

انتهای پیام/
نظر شما