جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۵:۵۳
کد خبر: ۱۲۳۳۲
|
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۴:۴۳
به مناسبت فرا رسيدن سال نو «حسين پارسايي» رييس مرکز هنرهاي نمايشي با انتشار بهاريه‌اي، نوروز 89 شمسي را به همه اهالي تئاتر و هنرمندان تبريک گفت.

به گزارش خبرگزاري شهر متن اين بهاريه به شرح زير است: 

به نام خدا

بهارا، / گره واکن زابرو، چهره بگشاي/ بهارا، خيزو زان ابر سبکرو/ بزن آبي به روي سبزه نو.

دوستان و هنرمندان عزيز؛

ايام نوروز فرا رسيد. دم عيسايي نسيم نوروزي به خاک مرده روحي تازه دميد. فرش زمردين بر پهناي زمين گسترانيده شد. باغ به يمن بهار رخت نو پوشيد. غنچه شکفت. گل، خيمه زد در گلزار و اينها همه نشانه هاي روز نوست.پس در روز نو بايد آرزوي نو داشت و من براي خانواده پر مهر تئاتر سال خرم، فال نيکو،حال خوش، بخت رام و تخت عالي آرزومندم.

فخر تئاتر، فخر فرهنگ است. آرزو مي کنم تئاتر فاخرپيشتر از پيش دغدغه هنرمند و مخاطب باشد.

آرزو مي کنم صحنه هاي تازه اي در تئاتر اين مرز و بوم روشن به حضور هنرمندان شود.

آرزو مي کنم فارغ از هرگونه دورويي و نفاق، دوستي و صدق و صفا در خانواده تئاتر بيشتر و پيشتر شود. از خدا مي خواهم به همه ما صبر و بصيرت عطا کند. صبوري نعمت بزرگيست. آرزو مي کنم آنقدر صبور باشيم که در سال جديد اگر به قاضي رفتيم نادانسته قضاوت نکنيم. آگاه بودن و آگاه حرف زدن هم نعمت بزرگيست .

نمي توان براي تئاتر آرزو کرد و خيل عظيم تئاتري هاي خلاق شهرستان را ناديده گرفت. براي اين عزيزان آرزوي سالي پر عشق و اميد دارم که اين دو توشه هميشگي اين عاشقان صحنه بوده. اما امروز فارغ از هر زنده باد و مرده باد دست اندر دست هم بايد که داد ؛چرا که جهان تئاتر جهان مهر و محبت و دوستي است. پس شاد باش و شاد زي که خوش جهاني داري.



 
نظر شما