شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۱:۱۰
کد خبر: ۱۲۳۳۲۸
|
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۲
در قالب پویش مردمی گره گشا از سوی فرهنگ‌سرای خاتم(ص) انجام شد
در آستانه میلاد خجسته حضرت ولیعصر(عج) در قالب طرح گره‌گشا، برنامه اهدای جهیزیه به زوج‌های جوان از سوی مدیریت فرهنگی هنری منطقه 18 برگزار شد.

اهدای جهیزیه به زوجین جوان به مناسبت نیمه شعبانبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، در این برنامه که با حضور مهدی تقی‌نژاد رییس فرهنگسرای خاتم(ص) و برزگر رییس کمیته امداد امام خمینی منطقه ۱۸ برگزار شد اقلام و ملزومات اولیه زندگی مشترک به یک زوج جوان اهدا گردید.

پویش گره گشا به منظور جلب مشارکت کانون های مردمی در تامین اقلام ضروری جهیزیه زوج‌های جوان در قالب کمک مومنانه ایجاد و راه‌اندازی شده است.

در این طرح شناسایی نیازمندان و هم چنین مشارکت خیرین در تامین اقلام ضروری جهیزیه از طریق راه اندازی سامانه‌ی ویژه به آدرس www.gerehgosha.farhangsara.irبا مشارکت گروه‌های جهادی و کانون‌های فعال بانوان فراهم شده است.

دبیرخانه پویش گره‌گشا در منطقه ۱۸ به نشانی بزرگراه آیت الله شهید سعیدی، شهرک ولیعصر(عج)، خیابان پژاند، بوستان لواسانی، فرهنگسرای خاتم(ص) میزبان خیرین گرامی است.

اهدای جهیزیه به زوجین جوان به مناسبت نیمه شعباناهدای جهیزیه به زوجین جوان به مناسبت نیمه شعباناهدای جهیزیه به زوجین جوان به مناسبت نیمه شعباناهدای جهیزیه به زوجین جوان به مناسبت نیمه شعباناهدای جهیزیه به زوجین جوان به مناسبت نیمه شعبان

نظر شما