شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۳:۲۲
کد خبر: ۱۲۳۴۸۴
|
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۳
در اولین جلسه کمیته حمل و نقل و ترافیک «سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران» نهادهای شهری برای برپایی این نمایشگاه اعلام آمادگی کردند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، نخستین جلسه کمیته حمل و نقل و ترافیک «سی و سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران» با حضور مدیران معاونت حمل‌ونقل ترافیک شهرداری تهران، پلیس راهور، مدیران مترو، تاکسیرانی و اتوبوسرانی، معاونان حمل و نقل ترافیک منطقه شش، هفت و سه تهران و مدیر کمیته اجرایی و پشتیبانی نمایشگاه برگزار شد.

 خبرگزاری مهر افزود: در این جلسه، با توجه به ضرورت‌ها و شرایط خاص «سی و سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران» و رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی ناشی از ویروس کرونا، درباره مسائل مختلفی همچون پارکینگ‌ها، تسهیل دسترسی‌ها، ارائه خدمات عمومی به مردم، امکان استفاده حداکثری از ظرفیت‌های مترو، اتوبوسرانی و تاکسیرانی، افزایش ظرفیت حمل‌ونقل عمومی، همکاری پلیس راهور، احداث پایانه اتوبوسرانی و تاکسیرانی ویژه نمایشگاه کتاب در مصلای امام خمینی (ره)، کاهش سرخط قطارهای مترو، افزایش تعداد قطارها، تشویق و ترغیب مردم برای استفاده از حمل‌ونقل عمومی برای کاهش بار ترافیکی منطقه هفت تهران و… بحث و گفت و گو شد.

حسین صفری، مدیر کمیته اجرایی و پشتیبانی نمایشگاه نیز در این جلسه، با ارائه گزارش کاملی از روند اجرایی «سی و سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران» و تشریح شرایط این دوره از نمایشگاه گفت: انتظار می‌رود تسهیلات ویژه‌ای برای مردم، شهروندان، مخاطبان و ناشران تسهیلاتی در نظر گرفته شود تا رضایت ناشران و ساکنان منطقه هفت تهران را به دنبال داشته باشد.

اعضای حاضر در این جلسه یکشنبه ۲۱ فروردین ماه ۱۴۰۱ نیز برای بررسی نحوه دسترسی‌ها، وضعیت پارکینگ‌ها، نحوه ورود و خروج و سایر خدمات ویژه ناشران، غرفه‌داران و مردم از مصلای امام خمینی (ره) بازدید می‌کنند.

همچنین جلسه هماهنگی در سال گذشته، حضور و همکاری سازمان‌ها و نهادها در «سی و سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران» و تشکیل کمیته‌های خدمات شهری، ایمنی و بحران، امنیتی- انتظامی و فعالیت‌های فرهنگی و رسانه‌ای، ذیل کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران ویژه نمایشگاه کار خود را دنبال خواهند کرد.


نظر شما