يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۰:۲۷
کد خبر: ۱۲۳۴۸۷
|
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۲
خانه فرهنگ تلاش، مسابقه پیامکی " آداب روزه داری و احوال روزه داران " را به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان از تاریخ 16 فروردین تا 15 اردیبهشت 1401 برگزار می کند.
مسابقه پیامکی  به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، خانه فرهنگ تلاش،  مسابقه پیامکی " آداب روزه داری و احوال روزه داران  " را به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان از تاریخ 16 فروردین تا 15 اردیبهشت 1401 برگزار می کند.  کتاب آداب روزه داری و احوال روزه داران گزیده‌ای از مجموعه‌ی توصیه‌ها، نصایح، تحلیل‌ها و مواعظی است که درماههای رمضان در طول ۲۲ سال گذشته ، از سال ۱۳۶۹ تا ۱۳۹۰ در بیانات حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای (مدظله العالی) با موضوعاتی همچون: معارف دینی مربوط به روزه‌داری، آداب دعا، تکالیف مؤمنان در این ماه از نظر فردی، اجتماعی و سیاسی و نظایر آن است.
علاقمندان جهت شرکت در این مسابقه می توانند با مراجعه به کتابخانه تلاش و دریافت سوالات مسابقه جواب آن را به سامانه پیامکی 2000183719 ارسال کنند.

همچنین علاقمندان می توانند جهت کسب اطلاع بیشتر و دریافت سوالات مسابقه به صفحه اینستاگرام به نشانی farhangsara_mehr19 مراجعه ویا با شماره تلفن 55511125 تماس حاصل نمایند.خانه فرهنگ تلاش به نشانی: خانی آبادنو-خیابان میثاق-بلوار میلاد- کوچه شهرداری است.

نظر شما