جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۴:۲۰
کد خبر: ۱۲۳۵۴۹
|
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۹
کارآگاهِ محبوب قصه‌ها، شرلوک هلمز، با دو سریال جدید به دنیای سرویس‌های استریم می‌آید.
ساخت دنیای تلویزیونی «شرلوک هلمز» کلید خوردبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، سرویس پخش اینترنتی فیلم و سریال اچ بی او مکس دو سریال از روی شخصیت کارآگاه محبوب داستان‌های سر آرتور کانن دویل، را در دست ساخت دارد.

رابرت داونی جونیوز که در در دو فیلم شرلوک هولمز (۲۰۰۹) و شرلوک هلمز: بازی سایه‌ها (۲۰۱۱) به کارگردانی گای ریچی، نقش شرلوک هولمز را بازی کرد، در کنار لیونل وایگرام که تهیه‌کنندگی هر دو فیلم را برعهده داشت، مدیر تولید این دو پروژه خواهد بود.

این پروژه‌های تلویزیونی در حال حاضر در مراحل ابتدایی تولید هستند و هنوز روشن نیست که آیا داونی نقش شرلوک هلمز را در آن‌ها تکرار خواهد کرد یا نه. همچنین تاکنون جزئیات بیشتر درباره این دو سریال از جمله ارتباط احتمالی موجود میان آنها اعلام نشده است.

بر اساس این گزارش از پایگاه اطلاع رسانی هالیوود ریپورتر، اخبار ساخت دنیای تلویزیونی شرلوک هلمز با توجه به رقابت کنونی میان سرویس‌های استریم چندان غافلگیرکننده نبود؛ این روزها شرکت‌های رسانه‌ای که برای جذب دلارهای مشترکان و جلب توجه مخاطبان سخت در رقابتند، برای ساخت مجموعه‌هایی با مخاطبان حاضر و آماده و طرفداران قدیمی، به سراغ سوژه های معروف و شناخته شده رفته‌اند.

شرلوک هلمز رکورد بیشترین اقتباس برای یک شخصیت ادبی را در تاریخ سینما و تلویزیون در اختیار دارد و تاکنون بیش از ۷۵ بازیگر این نقش را بازی کرده‌اند.
نظر شما