پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۵:۱۷
کد خبر: ۱۲۳۵۶۳
|
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۶
فرهنگسرای ابن سینا نوزدهم فروردین با برپایی فرهنگسرای منتظر در دانشگاه تهران با ارائه خدمات فرهنگی هنری میزبان نمازگزاران جمعه خواهد بود.
فرهنگسرای منتظر میزبان نمازگزاران جمعه در دانشگاه تهرانبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، همزمان با فرارسیدن ماه مبارک رمضان فرهنگ‌سرای منتظر در دو بخش خواهران و برادران به همت مدیریت فرهنگی هنری منطقه 2 به اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری می‌پردازد. 

در این برنامه، مجموعه‌ای از خدمات متنوع فرهنگی و هنری به نمازگزاران ارائه خواهد شد. در فرهنگسرای منتظر خدمات متنوع فرهنگی و هنری در قالب ایستگاه و غرفه به نمازگزاران ارائه می‌شود که می‌توان به نمایشگاه عکس شهدا، نگاه گذر یاد یاران، قرآن بخوانید و جایزه بگیرید، بخش کتاب و کتابخوانی (نمایشگاه کتاب، کتاب در گردش، ثبت نام رایگان کتابخانه)، ایستگاه خلاقیت و نقاشی، ایستگاه خلاقیت و اوریگامی، مسابقات کودک و نوجوان، ایستگاه ورزش و تندرستی، ایستگاه سلامت، گروه سرود نوجوانان، ایستگاه قصه گویی با عروسک برای کودکان اشاره کرد.

علاوه بر این، یک دستگاه اتوبوس تحت عنوان «هدهد» به عنوان سفیر کتاب در فرهنگ‌سرای منتظر مستقر است.
براساس این گزارش، نمازگزاران در روز جمعه 19فروردین 1401 در دانشگاه تهران می‌توانند از خدمات این پایگاه فرهنگی و هنری استفاده کنند.



نظر شما