دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۳:۰۳
کد خبر: ۱۲۳۶۴۴
|
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۲
از میان ۲۱ طرح ارسال شده به بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای برای تولید بازی­‌های موبایلی با محوریت مفهوم «خانواده»، هفت طرح وارد مرحله ارزیابی نهایی شدند.
فینالیست‌های «بازی‌سازی رایانه‌ای با محوریت خانواده» انتخاب شدندبه گزارش اپایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر،از بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، به دنبال انتشار فراخوان بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای برای تولید بازی­‌های موبایلی با محوریت مفهوم «خانواده» در اسفند سال گذشته ۲۱ طرح بازی به دبیرخانه ارسال شد که بعد از ارزیابی و داوری اولیه، از این میان هفت طرح وارد مرحله ارزیابی نهایی شدند.

 ایرنا افزود: فرآیند داوری نهایی ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ به طور برخط برگزار شد و در آن، ارائه‌دهندگان این طرح‌ها ضمن معرفی طرح خود به سوالات داوران نیز پاسخ دادند.

این طرح با هدف تقویت کارکردهای ارزشی نهاد خانواده از طریق فناوری‌های ارتباطی و تکنولوژی­‌های نوین از جمله ظرفیت‌های موجود در بازی‌های دیجیتال و در راستای اهداف بنیاد مبنی بر تدوین سیاست‌های حمایتی و تشویقی در زمینه تهیه، تولید بازی‌های بومی و تبیین، تقویت و ترویج مبانی فرهنگی و هویت اسلامی ـ ایرانی اجرا می‌شود.

بر اساس این فراخوان، بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای با رویکرد حمایت کامل از ظرفیت‌های موجود این صنعت در کشور با رویکرد بومی‌سازی و تقویت تولیدات داخلی و ایجاد زمینه رقابت‌ میان دست‌اندرکاران فعال این حوزه به منظور ارتقا و رشد کمی و کیفی این صنعت، در ساخت طرح‌های برگزیده با تخصیص منابع مالی تا سقف ۵۰۰ میلیون تومان به هر طرح، مشارکت می‌کند.

نتایج نهایی جلسه داوری و اسامی طرح‌‎‌های برگزیده به زودی اعلام می‌شود.

 
 

نظر شما