پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۹:۳۷
کد خبر: ۱۲۳۸۰۸
|
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۶
همزمان با میلاد کریمه اهل بیت (علیه السلام) در راستای کمک های مومنانه و فعالیت‌های جهادی ویژه برنامه "رمضان؛ بهار دلها" یکشنبه ۲۸ فروردین از ساعت ۱7 در 40 کیلومتری جنوب پایتخت در روستای ابراهیم آباد اجرا می شود.

 به گزارش روابط عمومی فرهنگسرای اخلاق، همزمان با نیمه ماه مبارک رمضان و میلاد حضرت امام حسن مجتبی(ع) ویژه برنامه "رمضان؛ بهار دلها" همراه با توزیع افطاری در ۴۰ کیلومتری جنوب پایتخت در جمع خانواده های روستای ابراهیم آباد برگزار می‌شود .

بر اساس این خبر، ویژه برنامه "رمضان؛ بهار دلها" که به همت خانه فرهنگ ابوذر تدارک دیده شده است برنامه ها و فعالیتهای فرهنگی از جمله ایستگاه‌های "قرآن بخوانید، جایزه بگیرید"، "گریم‌کودک، نقاشی کودک"، "ورزش و سرگرمی" همراه با اجرای موسیقی خواهد بود و گروه‌های جهادی نیز خدمات عام المنفعه از آرایش موی سر خانواده های نیازمند ارائه می شود.

 این خبر می‌افزاید: در پایان برنامه "رمضان؛بهار دل ها" بسته های افطاری شامل غذای گرم، آش رشته، نان و پنیر و سبزی خرما بین تمامی خانواده ها توزیع می شود.

 شایان ذکر است خانه فرهنگ ابوذر در راستای فعالیت های جهادی و کمک های مومنانه، سال گذشته یک سری کامل جهیزیه نوعروس نیازمند در روستای ابراهیم آباد را متقبل و با همراهی خیرین تهیه و تحویل خانواده نوعروس کرده است.

 خانه فرهنگ ابوذر در بزرگراه شهید محلاتی، تقاطع بلوار ابوذر واقع است.

نظر شما