پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۷:۳۷
کد خبر: ۱۲۳۹۷۰
|
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۷
در آستانه آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، روز جهانی قدس شریف و هم زمان با از سرگیری مبارزات مردم مظلوم فلسطین علیه تجاوز و هتاکی غاصبان صهیونیست، نشست بین‌المللی قدس آزاد خواهد شد از سوی فرهنگسرای ملل برگزار می‌شود.
برگزاری نشست بین‌المللی قدس آزاد خواهد شد
به گزارش پایگاه خبری تحليلی فرهنگ و هنر، ایمان کُرد، مدیر فرهنگی هنری منطقه یک و ریيس فرهنگسرای ملل گفت: این که هر سال بر شرایط ویژه و ضرورت توجه بیشتر به روز جهانی قدس اشاره می‌شود نه تنها کلیشه‌ای نیست بلکه نشان از زنده بودن آرمان فلسطین و پیام و تدبیرِ فراتر از زمان و مکان حضرت امام راحل در نامگذاری روز جهانی قدس است که به مدد الطاف الهی به معظم له الهام شد.

کرد با اشاره به شرایط ویژه روز جهانی قدس امسال و دریدگی بیشرمانه صهیونیست‌ها در هتاکی به مسجد الاقصی در سایه سکوت خفت‌بار کشورهای عربی افزود: استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار توطئه‌های بسیار به کار بست تا روز جهانی قدس را محدود و خاموش کند اما به فضل الهی این روز از همیشه زنده‌تر است و از براهین و دلایل اصلی تسریع در پیوستن زودتر فلسطین به آغوش اسلام خواهد شد. 

مدیر فرهنگی هنری منطقه یک گفت: رویکرد سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در حمایت از برنامه‌های فرهنگی و هنری مرتبط با حمایت از آرمان رهایی قدس و آزادی فلسطین، منبعث از پیام و کلام نورانی حضرت امام خامنه‌ای است که فرمودند هر جا هر ملتی، هر گروهی با رژیم صهیونیستی مبارزه کند، مقابله کند، ما پشت سرش هستیم و کمکش می‌کنیم ... و هر جا هر برنامه‌ای با موضوع فلسطین و آزادی قدس شریف باشد به اندازه توان و وسعش حمایت کرده و می‌کند. 

امسال نیز از روز جهانی قدس تا روز نکبت توفیق داریم تا در قالب برنامه‌های فلسطین آزاد خواهد شد علاوه بر برگزاری وبینارهای پیش‌بینی شده از وبینارهای در حال برگزاری نیز حمایت کنیم و نخستین برنامه نیز با عنوان قدس محور وحدت امت اسلامی در روز سه‌شنبه 6 اردیبهشت ماه از ساعت 18 تا اذان مغرب به صورت مجازی و حضوری با حضور چهره‌ها و شخصیت‌های شاخص بین‌المللی از جمله آیت الله دکتر محمدحسن اختری، دکتر خالد القدومی، دکتر ناصر ابوشریف، حجت الاسلام دکتر حمید شهریاری، دکتر سید مجتبی ابطحی، دکتر محمد فتحعلی و دکتر حسین رویوران همراه با آیین تجلیل از صلاح زواوی، سفیر محترم فلسطین برگزار خواهد شد.

این برنامه به صورت زنده از صفحه رسمی فرهنگسرای ملل در اینستاگرام پخش می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند به صورت مجازی از طریق آدرس اینترنتی https://online.shahramookht.ir/ch/miz-1  در آن شرکت نمایند.

برگزاری نشست بین‌المللی «قدس آزاد خواهد شد»
نظر شما