پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۵:۴۰
کد خبر: ۱۲۴۰۰۴
|
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۵
به همت فرهنگسرای اخلاق برگزار می‌شود
ویژه برنامه های "فرهنگسرای منتظر" همزمان با روز جهانی قدس به همت مدیریت فرهنگی هنری منطقه 14، فرهنگسرای اخلاق نهم اردیبهشت ماه در محل برگزاری نماز جمعه تهران اجرا می شود.
برنامه‌های «فرهنگسرای منتظر» در روز جهانی قدسبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، همزمان با روز جهانی قدس، ویژه برنامه های فرهنگی هنری با رویکرد بزرگداشت روز جهانی قدس از ساعت ۱۱ صبح روز جمعه نهم اردیبهشت ماه سال جاری در دو بخش خواهران و برادران در جوار محل برگزاری نماز جمعه تهران اجرا می‌شود.
 بر اساس این خبر، مسابقه مجازی "شمارش معکوس"، بر پایي نگاه گذر با موضوع فلسطین و قدس، ایستگاه شعارنویسی و پازل ویژه روز جهانی قدس، مسابقه دلنوشته با موضوع حمایت از کودکان فلسطینی، ایستگاه نقاشی کودکان با موضوع مقاومت کودکان در فلسطین از جمله فعالیت های فرهنگسرای منتظر در روز جهانی قدس است.
همچنین  اهدای "کتاب من"، با موضوع روزه ی کله گنجشکی که اسم کودکان به عنوان شخصیت اصلی داستان در کتاب ثبت می شوند، ایستگاه "هوش چین نماز"، "پویش هفت سالگی" با رویکرد انس بیشتر کودکان به نماز، مسابقه چیدمان عکس امام خمینی (ره) و سردار حاج قاسم سلیمانی، ایستگاه قرآن بخوانید، هدیه بگیرید، و نقش پرچم ایران و فلسطین در قالب ایستگاه گریم کودکان، از دیگر فعالیتهايی است که همزمان با روز جهانی قدس در جوار نماز جمعه تهران انجام می شود.

 بازیهای بومی-محلی و مسابقات ورزشی، قصه گویی برای کودکان، کاغذ و تا (اوریگامی)، فوتبال دستی، بازی مار و پله با موضوعات اخلاقی و فعالیت‌های گروه‌های جهادی و سلامت از دیگر فعالیت‌های فرهنگسرای منتظر عنوان شده است.
 فرهنگسرای منتظر، مجموعه فعالیت‌های فرهنگی هنری و مناسبتی است که هر هفته به همت مراکز تابعه سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در اطراف محل برگزاری نماز جمعه تهران اجرا می‌شود و دبیرخانه فرهنگ سرای منتظر در خیابان پیروزی، خیابان شکوفه، خیابان شهید کاظمی، جنب بوستان گلزار شماره ۲۴ قرار دارد.
نظر شما