جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۹:۳۱
کد خبر: ۱۲۴۰۱۲
|
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۹
حجت‌الاسلام والمسلمین« محمد قمی» رئیس سازمان تبلیغات اسلامی طی حکمی « سیدحسن ساداتی »را به‌عنوان مدیرکل امور مجامع و مؤسسات وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی منصوب کرد.
انتصاب مدیرکل امور مجامع و مؤسسات وابسته به سازمان تبلیغات اسلامیبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر ،به نقل از روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی طی حکمی سید حسن ساداتی را به‌عنوان مدیرکل امور مجامع و مؤسسات وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی منصوب کرد.

در جلسه تودیع و معارفه مدیرکل امور مجامع و مؤسسات وابسته به سازمان تبلیغات که در سالن اجتماعات سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد«محمد روح الامینی» معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان تبلیغات اسلامی با تشکر از زحمات مهندس «احسان الله شریفی» در این سه سال و سه ماهی که عهده دار مدیرکل امور مجامع و مؤسسات وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی بودند از برآورده شدن تغییر رویکرد این اداره که توقع حجت‌الاسلام قمی بود به‌عنوان نقطه قوت کار ایشان نام برد.
مهندس احسان الله شریفی نیز با بیان اینکه زمانی که با من برای این کار تماس گرفتند، دلنگرانی هایی از جهت کاردر محیط طلبگی و با طلبه ها داشتم؛ افزود: ما در این مدت تقریبا بیش از ۲۰۰ مجمع برگزار کردیم که هیچکدام بدون حضور حجت‌الاسلام قمی نبوده است و در این مدت سعی کردیم به جای نقش نظارتی بیشتر نقش پشتیبانی را ایفا کنیم.
وی اظهار داشت: سازمان تبلیغات اسلامی ششمین سازمانی بود که من کار در آن را تجربه کردم اما چند ویژگی سازمان تبلیغات داشت که از بقیه جاها ممتاز می کردیکی از آنها آرامش حاکم برسازمان است که خیلی ارزش دارد. همچنین سلامت اخلاقی و مالی حاکم بر سازمان،ضمنا قرابت همکاران و رعایت شئونات انسانی در جابجایی ها از نکات مثبت این محیط کاری محسوب می‌شود.


زیبایی های زندگی مردم را نشان بدهیم
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در این جلسه با تبریک میلاد کریم اهل بیت امام حسن مجتبی(ع) و تشکر از زحمات مهندس شریفی وی را فردی کاربلد، فنی و خلاق نامید و اضافه کرد: چندی قبل مهندس شریفی متن انتقادی برای من نوشتند و چون انتقادشان به جا بود ما با روی باز پذیرفتیم و خوشحال شدم و خدا را شکر کردم که خداوند این ظرفیت را در من گذاشته که بتوانم انتقاد را بپذیرم.من خیلی به سازمان حس دارم اما تعصب سازمانی ندارم ما نوکر مردم و خادم اسلام و فرهنگ هستیم برای پیشبرد این نظام زحمت می کشیم اگر قرار است مهندس شریفی در شهرداری تهران خدمت کند باید این خدمت را انجام بدهد، مهم این است که هم افزا شویم. ما برای تجدید عهددنبال بهانه می گردیم.
حجت‌الاسلام و المسلیمن محمد قمی گریزی به افطاری هایی که در ایام ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود زد وگفت: در جهاد تببین در تبیین دارایی هایمان عاجز هستیم. زیبایی های اخلاقی مردم، این سفره های افطار و این دور هم جمع شدن ها سرمایه فرهنگی ما هستند. یادمان باشد ما اگر باهم اختلاف هم داشته باشیم اما خواهر وبرادریم.
وی ادامه داد: تک تک ما مامور به جهاد تبیین هستیم و اگر شما می توانی در صفحه شخصی ات در فضای مجازی به اندازه یک ساعت وقت گذاشتن برای روشن شدن موضوعی که احساس می‌کنی زوایایش باید روشن شود، این کار را انجام بدهید. تلاش کنیم زیبایی های زندگی و باطن زندگی مردم را نشان خودشان بدهیم اگر این کار را انجام ندهیم مسئول هستیم.

در پایان این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از مهندس شریفی، حجت‌الاسلام قمی حکم انتصاب سیدحسن ساداتی را تقدیمشان کرد.
برچسب ها: محمد قمی
نظر شما