چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۳:۰۲
کد خبر: ۱۲۴۰۳۶
|
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۹
اولین دوره از مسابقات فوتسال 6 جانبه جام رمضان با حمایت مالی بانک تجارت و در فرهنگسرای رسانه برگزار شد و با طی مسابقات پایانی، تیم‌های اول تا سوم معرفی شدند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای رسانه، دور نیمه نهایی مسابقات فوتسال 6 جانبه جام رمضان، یادواره شهید سردار سلیمانی پس از شب‌های پرفضیلت قدر در سالن ورزشی فرهنگسرای رسانه دنبال شد. این دوره از مسابقات با حمایت مالی بانک تجارت برگزار می‌شود. 
در این بخش از مسابقات، 4 تیم هنرمندان پاسارگاد، مجریان رسانه، یاران رسانه و نوشابه‌ انرژی‌زای پالادیوم طی 2 مسابقه نیمه نهایی به مصاف یکدیگر رفتند تا دو تیم راهیافته به مسابقه فینال مشخص شود. 
در نخستین مسابقه نیمه نهایی، دو تیم یاران رسانه و نوشابه انرژی‌زای پالادیوم به مصاف یکدیگر رفتند. 
نیمه اول با برتری تیم یاران رسانه به پایان رسید و این تیم متشکل از جمعی از اهالی رسانه توانست نیمه اول را یک بر صفر به سود خود خاتمه دهد. 
اما در نیمه دوم ورق برگشت و تیم نوشابه انرژي‌زای پالادیوم با 3 گل تیم یاران رسانه را بدرقه کرد تا نخستین فینالیست این دوره از مسابقات باشد. تیم یاران رسانه نیز به مرحله رده‌بندی رفت تا برای رتبه سوم و چهارم آماده شود. 
دیگر مسابقه از مرحله نیمه‌نهایی بین دو تیم هنرمندان پاسارگاد و مجریان رسانه برگزار شد. تیم مجریان رسانه که با لباس مشکی در زمین حاضر شده بود در نیمه اول نمایش قابل قبولی در برابر تیم هنرمندان پاسارگاد داشت که با لباس سراسر نارنجی در زمین حاضر شده بود. نتیجه مسابقه در نیمه اول یک بر یک به پایان رسید 
اما در نیمه دوم تیم هنرمندان پاسارگاد با زدن 4 گل نمایش مقتدرانه‌ای داشت و نتیجه بازی 5 بر یک به سود هنرمندان پاسارگاد به پایان رسید تا این تیم ضمن راه‌یابی به فینال مسابقات، حریف نوشابه انرژی‌زای پالادیوم شود. تیم مجریان رسانه نیز به دیدار یاران رسانه در مرحله رده‌بندی رفت. 
در شب دوم مسابقات که چهارشنبه 7 اردیبهشت ماه در سالن ورزشی فرهنگسرای رسانه برگزار می‌شد، مسابقات فینال و رده‌بندی دنبال شد. 
در دیدار رده‌بندی تیم‌های یاران رسانه و مجریان رسانه به مصاف یکدیگر رفتند. بازی با برتری تیم مجریان رسانه آغاز شد و این تیم در دقیقه 6 بازی توانست از حریف خود پیش بیفتد. بازی با حملات تیم مجریان رسانه دنبال شد تا اینکه تیم یاران رسانه در یک ضدحمله توانست گل تساوی را به ثمر برساند. نیمه اول با نتیجه یک بر یک مساوی تمام شد. 
در نیمه دوم، تیم یاران رسانه بازی بهتری را از خود نشان داد و توانست 3 مرتبه دروازه حریف خود را بگشاید تا بازی با نتیجه 4 بر یک به پایان برسد. براین اساس، تیم یاران رسانه موفق شد رتبه سوم را از آن خود کرده و تیم مجریان رسانه به رتبه چهارم رسید. 
در بازی فینال این دوره از مسابقات تیم‌های نوشابه انرژی‌زای پالادیوم و هنرمندان پاسارگاد به مصاف یکدیگر رفتند. بازی پایاپای دنبال می‌شد تا اینکه تیم هنرمندان پاسارگاد به گل اول رسید. بازی با حملات نوشابه‌انرژی‌زای پالادیوم دنبال شد و این تیم توانست در همان نیمه اول بازی را به تساوی بکشاند. 
نیمه دوم با گل برتری تیم پالادیوم آغاز شد تا این تیم با جبران گل خورده در آستانه پیروزی قرار گیرد، اما در ثانیه‌های پایانی بازی، هنرمندان پاسارگاد موفق شد گل تساوی را به ثمر برساند تا بازی با نتیجه تساوی 2 بر 2 در وقت‌های قانونی به پایان برسد. 
براساس قانون مسابقات، در صورتی که در مراحل حذفی مسابقه‌ای با نتیجه تساوی به پایان برسد، دو تیم مستقیما به ضربات پنالتی می‌روند. 
هنرمندان پاسارگاد در ضربات پنالتی نتوانست موفق ظاهر شود و 2 ضربه خود را از دست داد تا نتیجه در ضربات پنالتی 3 بر یک شود. 
برهمین اساس، تیم نوشابه‌ انرژی‌زای پالادیوم موفق به کسب رتبه اول و قهرمان این دوره از مسابقات شد و هنرمندان پاسارگاد نائب قهرمان شد. 
رتبه‌بندی پایانی مسابقات به شرح ذیل است: 
رتبه اول: نوشابه انرژی‌زای پالادیوم
رتبه دوم: هنرمندان پاسارگاد
رتبه سوم: یاران رسانه
رتبه چهارم: مجریان رسانه 
تیم اخلاق: شهید حسن رضایی
براساس این گزارش، مراسم جشن قهرمانی و اهدای جوایز تیم‌های اول تا سوم روز شنبه 17 اردیبهشت ماه از ساعت 20 در سالن دکتر یونس‌شکرخواه فرهنگسرای رسانه با حضور مدیران ارشد بانک تجارت، مدیران سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و رئیس فرهنگسرای رسانه برگزار می‌شود. 
نظر شما